nag-sinn Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Den TFT skjermen er på www.siba.no ----->Orion 17" skjermen. Prisen er skremmende lav på en så stor skjerm må jeg si... Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Lite specs å finne på siba sine sider, men det der var så billig at det må vere noke muffens.... Lenke til kommentar
AlexK Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Tror det er samme skjermen som HW.no har testet her. Er sikkert helt grei, særlig tatt i betraktning den lave prisen. Men ikke forvent mirakler... Lenke til kommentar
nag-sinn Skrevet 8. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2003 Tror det er samme skjermen som HW.no har testet her. Er sikkert helt grei, særlig tatt i betraktning den lave prisen. Men ikke forvent mirakler... Den ser heeelt annerledes ut enn den jeg mener og merket er ikke lik engang i tillegg til fargen. Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Specsene er ganske ok...prisen er ganske lav.....ser bra ut men det skulel ikke forundre meg om det var en bakside her, men skjermen er en god invesering i en pc så gå for noen som er testet og annbefalt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå