Jod-R Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Skulle bruke min xbox i går, men da ville ikke den laste ned oppdateringen. Fikk det til ved å laste den ned fra en fransk xbox hacker side, siden MS ikke hadde den (eller fant den ikke). Så i dag skulle jeg spille CoD4 og det var en oppdatering til spillet, og jeg får ikke lastet den ned. Så jeg tror xboxen ikke greier å laste ned noen oppdateringer. Så noen som vet hva man kan gjøre? Lenke til kommentar
xboxsupport Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 (endret) -- Endret 3. juli 2009 av xboxsupport Lenke til kommentar
Jod-R Skrevet 23. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2009 nei... jeg har greid å oppdatere selve xboxen med å laste ned oppdateringen fra en eller annen plass, men når jeg skal spille cod4 eller halo 3 på live så har det kommet nye oppdateringer til selve spillet som jeg ikke får lastet ned. Har funnet ut at jeg har moderate NAT, men har det noe å si når jeg skal laste ned de nye oppdateringene Lenke til kommentar
xboxsupport Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 nei... jeg har greid å oppdatere selve xboxen med å laste ned oppdateringen fra en eller annen plass, men når jeg skal spille cod4 eller halo 3 på live så har det kommet nye oppdateringer til selve spillet som jeg ikke får lastet ned. Har funnet ut at jeg har moderate NAT, men har det noe å si når jeg skal laste ned de nye oppdateringene Har vært borti at nettverks-"sperrer" har sperret for nedlastninger. Å åpne brannmurs portene er alltid en bra sak Lenke til kommentar
Rallahr Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Har hatt akkurat samme problem i dag, prøvde å fyre opp Splinter Cell Double Agent, og den vill installere en oppdatering, men selvfølgelig ville den ikke oppdatere seg, så det endte med singleplayer istedenfor.... Lenke til kommentar
xoalidx Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 håper virkelig ikke det kommer til å skje med meg etterpå når jeg kommer til å fyre opp xboxen. kanskje det har noe å gjøre med den oppdateringen spm var for litt siden. BTW: hva oppdaterte microsoft da liven var nede :? Lenke til kommentar
xboxsupport Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) -- Endret 3. juli 2009 av xboxsupport Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå