RasmusKRiis Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Ja vet at jeg kommer med mange bilder for tida, men siden skolen er ferdig og ferien har starta har jeg fått så utrolig mye mer tid til hobbyen min, fotografering. Her er enda et bile i hvertfall. Hva er deres tanker om bildet? Exposure: 0.067 sec (1/15) Aperture: f/16.0 Focal Length: 18 mm ISO 100 Lenke til kommentar
Taters Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Fint Hvor mange bilder har du klippet sammen? Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 23. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2009 Fint Hvor mange bilder har du klippet sammen? Har satt sammen fem bilder. Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Eneste jeg har i negativ retning om dette bildet må være at det var litt for "høyrevridd" perspektiv for min smak. (Mener at jeg skulle ønske et mer sentrert blikk fra odden i forgrunnen) Ellers er jeg meget imponert over skarphet, overblikk, farger, og utførelse Nice. Hvilket program bruker man for å få til en slik panorama-klipping av flere bilder på best mulig måte? Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 jeg er ikke spessielt imponert over skarpheten her. Om det skyldes dårlig fokusering, bevegelse av kamera eller diffraksjon er usikkert. Photoshop fungerer fint til panorama, ellers fungerer ptgui bra Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 23. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2009 jeg er ikke spessielt imponert over skarpheten her. Om det skyldes dårlig fokusering, bevegelse av kamera eller diffraksjon er usikkert. Photoshop fungerer fint til panorama, ellers fungerer ptgui bra Ja, jeg har brukt photoshop, og det fungere bra. Er det uskarpt? Eller er det bare at du ikke har zommet inn når du åpner bildet, er hvertfall sånn når jeg åpner det at det ser Veldig uskarpt ut når jeg åpner bilde, men når jeg zomer inn så blir det skarpt. Lenke til kommentar
Rodswinger Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Prøv å skarpe etter skalering. Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Fine farger og en bra plass. Men jeg ville gjerne ha sett litt mer himmel. Dessuten er bildet skarpt, ikke u-skarpt.. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Fint, men jeg ser et skille midt i bildet; venstre side er mørkere. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Fint, men jeg ser et skille midt i bildet; venstre side er mørkere. mye mørkere.. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Heftig bilde syns jeg, Kunne jeg fått bruke det som bakrunn? har du mulighet isåfall å lage til noen standar størrelser, som 1440*900? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå