rickyricardo Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Jeg reiser i juli, skal bo på Pearl hotell i Rhodos By.. Noen som har noen erfaringer herfra? Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Flott by, og mange flotte strender ikke langt unna! Anbefaler en busstur til Lindos by og besøke Akropolisen der. Eller en tur videre til Pefkos/Lardos som er veldig rolige og koselige landsbyer med lokale matretter. I Rhodos by anbefales gamlebyen og smykkebodene spesielt. Gode prutemuligheter. Ha med drikke overalt du beveger deg - det blir varmt! Lenke til kommentar
Jeunesse Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Jeg var i Rhodos by i fjor, det er en fin by med mange muligheter. Et besøk til gamlebyen er et must! Den kan du lese om her Jeg vet ikke hva du søker i Rhodos, men vil du oppleve utelivet er bargata stedet å gå... Lenke til kommentar
Trentino Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Jeg reiser til Rhodos 2 uker nå i august, dersom noen har lyst å bli med er det bare å finne seg en restplass og bli med. http://www.reisefolge.no/annonse.php?id=29...;messagenr=2295 PS! Ingen reiseflørt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå