mrpappan Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Hej Har kjøpt meg en HTC magic med google maps. Som jag har førstått så måste man være online før å lese kart når man er ute å kjører bil... dette kan ju koste ganske fett å er ganske uitresant. Finnes det noen mulighet får å laste nad kart på forhand slik att man slipper å laste ned underveis???? Eller finnes det anra GPS programmer å bruke? Takker for svar Lenke til kommentar
diamond91 Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Hej Har kjøpt meg en HTC magic med google maps. Som jag har førstått så måste man være online før å lese kart når man er ute å kjører bil... dette kan ju koste ganske fett å er ganske uitresant. Finnes det noen mulighet får å laste nad kart på forhand slik att man slipper å laste ned underveis???? Eller finnes det anra GPS programmer å bruke? Takker for svar Hei, jeg har også kjøpt meg en HTC Magic, og lurer på det samme. Fins det 3. parts-programmer, som TomTom til Magic Android ? Lenke til kommentar
mrpappan Skrevet 5. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2009 Ingen som har peiling?? diamond91: er du fornøjd med din telefon? Lenke til kommentar
Flygel_ Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 TomTom og Garmin er to gode GPS programmer. Har begge på min HTC Diamond med kart over hele Scandinavia, og det funker fett. Lenke til kommentar
Shubs Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Hej Har kjøpt meg en HTC magic med google maps. Som jag har førstått så måste man være online før å lese kart når man er ute å kjører bil... dette kan ju koste ganske fett å er ganske uitresant. Finnes det noen mulighet får å laste nad kart på forhand slik att man slipper å laste ned underveis???? Eller finnes det anra GPS programmer å bruke? Takker for svar Google AndNav2, co-pilot, telenav og sikkert mange andre. Shub Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå