TheNarsissist Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Se topic for hel*#"@! Lenke til kommentar
Monstah Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Hei! Det største båtforumet i Norge er; www.baatplassen.no Det er dessuten et annet forum som har litt slækkere tone, det er www.havgapet.no. Hvis du er intressert i speedbåter og slikt ville jeg prøvd www.båtportalen.no Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 23. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2009 Hei! Det største båtforumet i Norge er; www.baatplassen.no Det er dessuten et annet forum som har litt slækkere tone, det er www.havgapet.no. Hvis du er intressert i speedbåter og slikt ville jeg prøvd www.båtportalen.no Tusen takk, baatportalen.net var det jeg leita etter. Lenke til kommentar
KapteinFredrik Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Dette her er noe nytt. Ut i fra utseende og medlemmer(jeg kjenner de) så ser dette lovende ut:) Prøv dette BåtNorge forum Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Er det noen som kan forklare meg hvorfor Baatportalen.net ikke fungerer i Firefox? Får opp: Unknown user-agent You are banned from this site due to a unknown user-agent. Det fungerer fint i Opera, men jeg ønsker å bruke firefox som primær browser. Lenke til kommentar
Miothehunk Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Havgapet.com er norges største reklamefrie båtforum med oppdeling i underforum. Anbefales på det sterkeste. I motsetning til baatplassen.no drukner ikke alle innlegg i overivrige postere. havgapet Lenke til kommentar
Mitsou Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Nytt norskt båtforum http://ibaaten.no Båtrelatert forum med hyggelig tone og stor bredde i tema. Lenke til kommentar
Ekrem Skrevet 27. august 2022 Del Skrevet 27. august 2022 Hei jeg har et spørsmål jeg bytte propeller på min mercury 75 og når jeg vil kjøre ført båten går ikke kan den var feil propeller eller noe an. mvh ekrem Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 1. november 2022 Del Skrevet 1. november 2022 TheNarsissist skrev (På 23.6.2009 den 14.06): Se topic for hel*#"@! kanskje http://www.nauticaschizofrenia.no er den rette klubben for deg 😛 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå