Gå til innhold

[5800 XM] - Har Mp3-spilleren køfunksjon?

Anbefalte innlegg

God dag, godt folk!

Har kanskje et litt dumt spørsmål her om Nokia 5800 XM, men finner ikke svar via googling eller manualen.

Jeg liker å høre på hele diskografier av gangen, ev. flere skiver fra forskjellige artister, og gjør dette ved å sette første skiva på play og legge de resterende i kø.

Synes dette er en fin og fleksibel måte å gjøre ting på, og lurer derfor om Mp3-spillerdelen til 5800 XM har mulighet for dette.

Nesten alle spillere har det, men lurer litt, siden jeg ikke klarer å finne noen særlig dyptgående omtale av spilleren.

Synes ellers at denne mobilen passer meg bra, men om Mp3-spilleren ikke er som den skal for min del, melder jeg avbud, hehe!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nja, ikke helt det jeg tenkte på. Kanskje jeg forklarte det litt dårlig, hehe!

Slik jeg er vant til å bruke køsystemet er at jeg legger til sanger, album, og, for den saks skyld, spillelister, i "spilles nå"-lista.

Pleier ofte å komme på et album jeg vil høre etter jeg er ferdig med det jeg hører på der og da, og da er det kult å velge albumet og bare legge det i kø uten å måtte opprette en spilleliste jeg sannsynligvis ikke kommer til å bruke igjen.

Har alltid syntes spillelister er litt knotete og statisk for min del.

Endret av rustet
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...