Gå til innhold

Trenger en interaktiv animasjon

Anbefalte innlegg

Trenger en 465x300px stage med hendelser etter nedenforstående beskrivelse, produsert klar til bruk på nettside — mot godtgjørelse.

Sort bakgrunn dandert med med fem hvite prikker. Fra den ene prikken vandrer en kort strek sakte frem og tilbake mot den neste/nærmeste prikken. Når musen beveger seg innenfor området (stage'en) skal enden på streken følge musen og tall settes ved prikkene.

Når den besøkende har klikket på hver enkelt prikk og således tegnet et omriss, skal de resterende delene av en logo fylle omrisset (fade-in). Etterpå skal teksdelen av logoen dukke opp (fade-in). Alle deler av logoen er i hvitt.

Ser for meg at animasjonen avsluttes med en kort glow-effekt rundt omrisset, hvorpå man så får opp en side med litt tekst og bilder som gir en kort introduksjon - før man kan klikke seg videre til en nettside med ytterligere informasjon/linker etc.

Er du i stand, og har lyst til å gjennomføre dette ...?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Hei,

Har du fått til dette allerede?

Hvis ikke er jeg interessert.

--

Sigurd

Trenger en 465x300px stage med hendelser etter nedenforstående beskrivelse, produsert klar til bruk på nettside — mot godtgjørelse.

Sort bakgrunn dandert med med fem hvite prikker. Fra den ene prikken vandrer en kort strek sakte frem og tilbake mot den neste/nærmeste prikken. Når musen beveger seg innenfor området (stage'en) skal enden på streken følge musen og tall settes ved prikkene.

Når den besøkende har klikket på hver enkelt prikk og således tegnet et omriss, skal de resterende delene av en logo fylle omrisset (fade-in). Etterpå skal teksdelen av logoen dukke opp (fade-in). Alle deler av logoen er i hvitt.

Ser for meg at animasjonen avsluttes med en kort glow-effekt rundt omrisset, hvorpå man så får opp en side med litt tekst og bilder som gir en kort introduksjon - før man kan klikke seg videre til en nettside med ytterligere informasjon/linker etc.

Er du i stand, og har lyst til å gjennomføre dette ...?

Lenke til kommentar

Jeg fikk en henvendelse før helga, og etter å ha fått sett en demo på funksjonaliteten jeg forespurte, er prosjektet endelig i gang — og jeg håper og regner med det møter forventningene mine.

Skulle det bli nødvendig, vet jeg eventuelt hvor jeg finner deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...