Nilsen Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Minnegiganten kaster seg på bølgen Les mer Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 OCZ klarer ikke å lage tastaturer. Punktum finale. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Liker ikke den stokkinga av [insert]...[PageDown] tastene som tastaturet på bildet hadde. De bør forøvrig legge inn en skikkelig macro funksjonalitet i xtra-tastene dersom det skal være noen vist i å kjøpe en sånt tastatur. Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Er det en produsent av blå LED-lamper som har kjøpt seg inn hos hele verdens elektronikkindustri? Hva med oss som ikke vil at alle komponentene i huset skal lyse blått?! Lenke til kommentar
obnox Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 selve konseptet kan være superkjekt for de som ikke klarer å lære seg snarveiene på tastaturet.. f.eks. så vil nybegynnere i photoshop kunne ha stor glede av sånt.. Jeg tror likevel ikke på å kaste bort penger på 9 knapper med denne funksjonaliteten btw. finnes det noen som ikke vil at det skal lyse blått av alt???? Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 http://www.artlebedev.com/everything/optimus/ Russere har laget dette for en evighet side. http://store.artlebedev.com/computer_add-o...ptimus-maximus/ Koster en formue da. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 OCZ prøver seg med en budsjettvariant, men man får tydeligvis hva man betaler for. Tastaturet ser jo ikke ut og nyttigheten av de 9 tastene setter jeg et stort spørsmålstegn ved. Lenke til kommentar
saivert Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Cat-scan skriver: "OCZ klarer ikke å lage tastaturer. Punktum finale." hva snakker du om. dette tastaturet er jo deilig! Lenke til kommentar
Ferber Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 nja, 9 taster er litt lite, men dette er supert for oss som "toggler" mellom flere programer, som f.eks, bruker mange 3D-relaterte programmer. men skulle gjerne ha hatt flere enn 9 Oled taster... Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Cat-scan skriver: "OCZ klarer ikke å lage tastaturer. Punktum finale." hva snakker du om. dette tastaturet er jo deilig! Du har testet det? Jeg har erfaring med eldre OCZ-tastaturer, og de er fullstendig ubrukelige. Verste tastaturene jeg har vært borti. Dette så bare fjollete ut, OLED for OLED sin skyld, og om tastene er like elendige som på de andre modellene, så er dette bare elende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå