minisg Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Jeg kommer til å kjøpe en ny Bærbare snart, har hat Compaq og HP tidligere men disse type laptopene brenner meg i fanget og det er irriterende varm i muspad området. Jeg spiller ikke Games, jobber stortsett med vannlig kontor arbeid, word/exel, surfing... Jeg forstår at man ikke kan unngår varmeutvikling p.g.a grafikkkort, prosessor, Gamming, bla bla... Men det bør ligger i en grense som man kan akseptere, de 2 laptopene jeg har nå er helt håpløs Kan dere hjelpe meg å velge en type som ikke utvikler mye varme som vi kan ha den i fanget i 2, 3 timer... Setter veldig stor pris på alle anbefalinger... (Tusen takk) Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 (endret) Problemet er løst hvis du skaffer deg en slik plate som er beregnet på å ha i fanget med laptopen oppå. De har pute på undersiden, og er gode å bruke. I tillegg skjermer de litt for stråling og skåner kjølesystemet på dataen. Fås kjøpt på Ikea og en del bokhandler og kontorhandler. EDIT: leif Endret 23. juni 2009 av cricket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå