Gå til innhold

Tekstbasert mafia spill(script/koder)

Anbefalte innlegg

Hey

Jeg har planer om å lage egen mafia spill,tekstbasert som eks nordic mafia osv !

jeg er ute etter script som gjør dette her lettere !

vet du om noen bra script eller kan du lage en for 1000kr ? send meg pm eller send meg meil på [email protected]

send meil så snakker vi mere om det eller spør her inne !

--------------------

Her er en eks på hva som det skal være mulig å gjøre på spille!

-Egen acc.

-Skal gå ann å redigere egen profil

med avatar å tekst under der,Farger osv.!

-Ranker (ca 13 ranker).!

-Ran biler.!

-Ran hus.!

-Fight Club (skal kunne ranke deg der å bli sterkere for 5 % hver gang du klikker på Trening,å skal kunne bete penger).!

-Gambling(terninger: Du satser eks 100 kr å om man for støre tall en han som prøver seg vinner man,

lotto: Man skal kunne satse på å kjøpe seg lotto k å vinne på det,

Hesteløp: Man skal kunne satse på en av 3 hester,satse 100 kr på en av de 3 venner man så for man 3x ganer så mye eks,satse 100.- om man vinner for man 300.-..!

-En litten multi system(Hvor man kan adde admins som kan deactivere spiller med flere enn 1 acc på samma ip / ip.!

-Forum admins,(Admins som kan slette ting på forume.!

-Admin (alt,adde nye moderatorer osv,kan snakke mere om det senere).!

-Familier (Man kan kjøpe / eie egen familie,max 15 spillere i en familie å max 15 familie på spille,når man joiner familie skal man få egen Familie forum under den vanlige forumet.!

-PM (man skal kunne sende brev til hverandre ingame).!

-SMS-Firma (Man skal kunne eie egen sms firma,max 5 sms firmaer på spille,å folk skal kunne velge din sms å på den kan man sette priser pr sms å tjene litt penger på det.!

-Liv vakter (man skal kjøpe liv vakter for å ikke bli drept,max 5 liv vakter å en liv vakt varer 1 dag eks fra 00:00 til 00:00 neste dag!

-Poeng (man skal kunne bestille poeng via sms å kjøpe seg flere enn 5 livakter,man skal kunne kjøpe kuler å ingame penger,styrke på Fight cluben eks).!

-epay (der skal man kunne kjøpe poeng med pengene du har på spille eller selge poeng man bestiller på sms,Kuler man skal kunne selge kuler også!

-Kule liste (liste over hvor mange kuler du må bruke for å drepe en av de 13 rankene).!

-Drap (Man skal kunne drepe spiller som ikke har B på spille,med så mange kuler som man skal trenge for den ranken spilleren er osv )

-Enkel design!

+++

Kommer ikke på flere ting nå !

kan du mekke noe som dette her send meg e-meil så snakker vi om prisen

eller e meil meg :

[email protected]

MVH

sharkoon

Endret av Sharkoon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Hvorfor ikke prøve på noe nytt for en gangs skyld?

Disse mafiaspillene er jo dønn kjedelige, og like alle sammen.

Og det du ber om er strengt talt at noen koder hele spillet for deg, lær deg å kode. Og gjør det selv.

Lenke til kommentar

Ja er sant ! en del mafia spill på nett enå for tiden men skader ikke med en til !

om det fins script på nette noen som vet hvor jeg kan finne det best escripte jeg er ute etter ?

ps : hadde det vært så lett å kode sel så hadde jeg vel gjør te for lengst :L

Lenke til kommentar

Tviler på at noen gidder å kode et helt mafia-spill for deg for 2000kr.

Det tar lang tid å kode et helt spill. Men kanskje noen gidder å endre koden så den passer litt bedre til ditt spill fra en eksisterende kode.

Lenke til kommentar
Sjekk ut gRPG, det er gratis.

gRPG?har lest litt om det men finner den ikke :/

ps: driver med design til spille akurat ferdig med logg inn siden !

jeg kommer til å adde link her hvor folk kan se hvordan den vil se ut ! å er forsat ute etter script eller en som kan kode siden :/

si ifra !

Lenke til kommentar
Sjekk ut gRPG, det er gratis.

gRPG?har lest litt om det men finner den ikke :/

http://rs66.rapidshare.com/files/134793458/GRPG.rar

Takk skal teste den å se om det er noe jeg kan bruke :) men er ute etter hjelp til det å så si ifra om det fins andre eller om noen har lyst å tjene penger på koding ! jeg driver med design til spille kommer til å ade noen bilder her så kan dere si hva dere syns om det!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...