unik42 Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Kanskje får vi gjensyn med en av Lucasarts' gamle travere. Les mer Lenke til kommentar
Sajkow Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Jaja, da var det jo gøy at jeg har denne klassikeren til Windows 95 og at jeg har en eldgammel Compaq Presario som kjører det fint i DOS Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 (endret) Yay! Gleder meg til det kommer ut! De burde også tenke på å dra dette ut på mobil markedet, nå som veldig mange telefoner virkelig har fått dratt opp " størrelsen. Rent grafisk er jo heller ikke disse spillene så veldig utfordrene. Er foreksempel ganske lenge siden jeg hadde en mobiltelefon som kunne kjøre Doom95 "perfekt". Endret 23. juni 2009 av karl-wilhelm Lenke til kommentar
captain_obvious Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 alle lucasarts spillene burde pusses opp. the memories! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Supert, utrolig moro å spille disse gamle spillene. Jeg synest at få spill i dag er så godt gjennomførte. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 "Wanna see a neat trick?" Jeg skal hvertfall ha dette dersom det kommer til 360, gode minner ja Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 alle lucasarts spillene burde pusses opp. the memories! Alle spillene er jo på et vis pusset opp via ScummVM, det er ganske ok kvalitet når du har talevarianten av spillene og fresher opp grafikken litt. AtW Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Bare de kunne sluppet flere av disse spillene til PS3/XBOX noen av spillene er jo geniale for konsoll Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Bare de kunne sluppet flere av disse spillene til PS3/XBOX noen av spillene er jo geniale for konsoll Uten at jeg kan skjønne noe annet enn at konsoller er vesenlig dårligere egnet for slike spill, så finnes vel ScummVM også til konsoll? AtW Lenke til kommentar
captain_obvious Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 oppskalerer scummvm grafikken i spillene? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 oppskalerer scummvm grafikken i spillene? Ja, dvs det kjører hevedsaklig en skags antialiasing. Grafikken ser vesentlig bedre ut. AtW Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 DOTT er vel Manic Mansion 2, så det hadde vel kanskje vært litt artig å fått en oppusset versjon av dette også. KAnskje man kunne ha funnet en oppusset versjon på datamaskinen i DOTT? Siden man allerede finner den gamle versjonen på samme datamaskin i DOTT. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Jeg spiller DOTT på min wii i dag uten problemer. Lenge leve ScummVM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg