lunde1987 Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Nokon som veit om nokon web-sider som har testa Genexxa GX1000 ? Har søkt litt rundt om kring men har ikkje funne noko... Lenke til kommentar
Kjellfh Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 er ute etter akkuratt det samme som deg ..da jeg antaglivis kommer t å kjøpe et par av nettop disse Lenke til kommentar
Cool Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Jeg har ett sett med Genexxa SX1000 (nesten samme som GX1000 men uten bass rør). Og jeg er ikke noe serlig imponert over lyden i disse. Har også hørt på GX1000 og de er ikke noe bedre. Vet av 2stk som har hatt GX1000 og de var ikke noe fornøyd med lyden i de. Så jeg synse dere burde kjøpe noe annet. Lenke til kommentar
lunde1987 Skrevet 13. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2003 Er ikkje så veldig kresen når det gjeld lydkvalitet... Høyrer på trance så det hadde vore greit med skikkelig trykk... veit du noko om det er det? Lenke til kommentar
Cool Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Jeg synes ikke det er noe serlig mye trykk i de. Men du må høre på de selv så du får laget deg din egen mening. Jeg har til dags dato ikke hørt noen som har sagt noe posetivt om Genexxa. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Jeg har til dags dato ikke hørt noen som har sagt noe posetivt om Genexxa. Det har jeg, men utfra hvem som sa, det, kan jeg vel slutte meg til deg. Genexxa er ikke lyd! Det er bråk! Fysjameg! Nå er jeg litt audiofil også da, men likevel... Genexxa har jeg lite til overs for. Virkelig jalla (jalla jalla? Svenske greier detta =) bfisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå