TheOats Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 (endret) Vet ikke om det er på grunn av skjermkortet, men siden det er feil i mange spill tipper jeg bare det. Det er som regel deler av texturene i spill som blinker/skifter til et rute nett av små hvite firkanter i sjakk brett mønster i løpet av brøkdelen av et sekund før det blir normalt igjen. Men det blinker ofte. Og noen ganger kommer det små prikker fra hjørnet oppe til venstre på skjermen og tvers over til hjørnet nede til høyre. Noen som har peiling på hva det er som skjer eller hva jeg kan gjøre? (Er ikke så god til å forklare, men håper det er forståelig) Endret 23. juni 2009 av TheOats Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 skjekket temperaturen på kortet? slikt kan skje om kortet er for varmt.. Prøv også å oppdatere skjermkortdriveren. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 23. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2009 skjekket temperaturen på kortet? slikt kan skje om kortet er for varmt.. Prøv også å oppdatere skjermkortdriveren. Fant "feilen". Sjekket temperaturen og den var ikke alt for varm, men så at jeg (for lenge side) hadde overclocket kortet med CCC =P Skrudde den tilbake til "default" og nå er det bra igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå