CybahDuckx3 Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Tull. Hvis du selv sier at du ikke er avhengig og vet det selv da er man ikke avhengig fordi man bruker mye tid foran PC'en. Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Man kan være avhengig uten å vite det selv. Man kan merke det ved å ha abstinens-aktige symptomer om man går for lenge uten nett, og blir ute av seg ol. Jeg har selv fått testet ved noen anledninger (rekrutten i militæret bl.a.) og jeg er ikke avhengig av PC, Nett, eller mobiltelefon (mobilen gikk i stykker, og jeg hadde ikke PC...). Lenke til kommentar
s1gnal Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Det kommer som regel noe godt ut av avhengighet. Det er slik at man skal være forsiktig med hvor mye lidelse man tar bort fra en person, fordi det kan være deres eneste vei til frihet. La nå folk få lov å nerde seg i avhengighet. Hvis det er slik at de mister helt kontrollen over livet sitt, så hadde det skjedd uansett på en eller annen måte før eller senere. Avhengigheten er sunn intil man ikke trenger den mer. Dette har jeg ikke lest meg til, dette har jeg erfart fra ende til annen i mitt eget liv. Levende bevis! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå