EinarEriksen Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Samsungs nye råtass ser ut til å bli umåtelig populær. Les mer Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Utrolig gøy for Samsung at denne har fått så god oppmerksomhet da! =) Får håpe at telefonen er så god som bokstavene sier! Må si at jeg synes at denne virker spennende selv, meen får se hva tiden bringer.. Mulig at N82'n min må holde ut litt lengre.. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 (endret) Damn, nå begynte jeg å sikle fælt her Endret 23. juni 2009 av Demantios Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Når dere skriver at prosessoren er rask, hva er den rask til og hvor rask er den til det? Hvordan er ytelsen målt? Batteri: 3G: 5 timer taletid, 409 timer hviletid; GSM: 8 timer og 20 minutter taletid, 422 timer hviletid Får håpe dette er reelt. Som regel minker jo batteritiden jo mer hastighetene økes. Men alt i alt er jeg veldig positiv til denne. Jeg tror den blir knallbra. Redigert: Det største problemet med denne er vel støtten for programvare? (Lukket Samsung platform) Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Var det ikke sånn at det var to prossessorer på mobilen også? En som kjørte platformen og den på 800MHz som tok seg av alt det andre? 8 timer tale tid er jo ganske imponerende, men jeg lurer mer på hvor mye musikk/video avspilling trekker av strøm. Og det med programvare er jo det som faktisk begynner å bety noe, men jeg tror at programmene kommer hvis mobilen blir populær nokk. Det burde vel også være mulig å gjøre det samme som med iPhone, låse den opp. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 8 timer tale tid er jo ganske imponerende, men jeg lurer mer på hvor mye musikk/video avspilling trekker av strøm. Musikkavspillingstid: 10.3 timer Maksimal video avspillingstid: 5.5 timer https://prisguiden.no/product.php?pro...=specifications Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Dette er jo noe som kan kalles godkjent. Håper bare tallene teller for mask volum. Meker fort på min N82 at det er stor forskjell mellom 60% og 100% når det gjelder batteri levetid. Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Hvordan vil dette påvirke leveringstid da? Jeg foretrekker absolutt å ha telefonen litt i hånda før jeg bestiller den.. Lenke til kommentar
lassegs Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 We want i7500, Beatles go home! Lenke til kommentar
gnaling94 Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Tidspunktet Samsung valgte å lansere denne telefonen var jo egentlig ikke så særlig gjennomtenkt. De har jo nettopp fått Omnia HD på markedet. Selv ser jeg ikke den altfor store forandringen fra disse to telefonene, men jeg synes de burde holdt Jet tilbake en stund. Men det er en spennende telefon da! Selv har jeg Omnia HD og er helt sinnsykt fornøyd med den telefonen ! Lenke til kommentar
henningkc Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Telefonen kan testes hos Expert Klingenberg. Lenke til kommentar
another_visitor Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Tror dere om denne sammenlignet med Nokia N97? Hvordan er Samsung menyer/funksjoner i forhold til (en som er vant med) Nokia m/ Symbian OS, type N82 o.l? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Lang tid vil det ta før Chess har denne i nettbutikken sin? Skulle gjerne kjøpt, og fått den på avbetaling sammen med Chess Premium. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg