Gjest JohnCale Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Hei, du vet jo at hun liker deg, men du har jo kun vist at du kan handle i påvirket tilstand sett fra hennes side. Etter hva du beskriver av interaksjoner, så har jo hun gitt uttrykk for dette 2 ganger. Du må vise henne som hun sier i edru tilstand. Du har prøvd med filmkveld, det holder ikke. Som nevnt tidligere er det viktig at du viser at du ikke er desperat, men en chill type. Jeg vil si du fremdeles virker for desperat. .........og til andre som maser om at hun er luremus, etc.......hun har jo gitt klart uttrykk for at hun er genuint interessert, men han har ikke greid å eskalere nok og riktig. Jeg vet at jeg har gjort mye for å ødelegge dette selv. Men hvordan skal jeg rette opp skaden? Føler at det er vanskelig å gjøre noe med dette nå. Er redd for å skremme henne vekk, og fjerne alt håp som er igjen. Kanskje jeg kan finne på et sprell etterhvert, men det er vel best at jeg venter litt en stund nå? (Og jeg ser heller ikke bort i fra at jeg hører fra henne ganske snarlig.) Lenke til kommentar
Gjest Guest_Terry_* Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Hei, du vet jo at hun liker deg, men du har jo kun vist at du kan handle i påvirket tilstand sett fra hennes side. Etter hva du beskriver av interaksjoner, så har jo hun gitt uttrykk for dette 2 ganger. Du må vise henne som hun sier i edru tilstand. Du har prøvd med filmkveld, det holder ikke. Som nevnt tidligere er det viktig at du viser at du ikke er desperat, men en chill type. Jeg vil si du fremdeles virker for desperat. .........og til andre som maser om at hun er luremus, etc.......hun har jo gitt klart uttrykk for at hun er genuint interessert, men han har ikke greid å eskalere nok og riktig. Jeg vet at jeg har gjort mye for å ødelegge dette selv. Men hvordan skal jeg rette opp skaden? Føler at det er vanskelig å gjøre noe med dette nå. Er redd for å skremme henne vekk, og fjerne alt håp som er igjen. Kanskje jeg kan finne på et sprell etterhvert, men det er vel best at jeg venter litt en stund nå? (Og jeg ser heller ikke bort i fra at jeg hører fra henne ganske snarlig.) Jeg kjenner meg godt igjen. Forandrer hele "virkeligheten" din, at du faktisk har like stor sjanse på slike damer som andre. Jeg tror ikke du har ødelagt så mye, men at du bare viser at du er en kul og chill type. Du har jo enda en god tone med henne. Det er gode råd som er kommet at du bare er litt mer chill, holde normal kontakt. Som du sier så kommer hun nok til å kontakte deg igjen. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Sommeren er for kort til å kaste bort på vanskelige kvinnfolk, uansett hvor betatt man måtte være. JA! Det var ett stk fornuftig setning. Denne dama er så frem og tilbake at du aner jo ikke hvor du har henne! Hun har fortalt deg at hun har følelser for deg osv, og når du prøver å snike et kyss offentlig så blir hun livredd for at venninnene skal tro at det er noe på gang? Hva så, hun har jo følelser for deg har hun ikke? Nei, du har gjort det du kan for å få til noe med denne dama, dog litt feil å ta det meste på sms. Men alikevel har du prøvd å klargjøre hva som skjer. Jeg kjenner deg ikke, men det er ikke verdt å drive på med ei sånn dame, fornuftige mannfolk fortjener mer enn det. Drit i henne, og se om hun tar iniativ. Om hun skjerper seg, så kanskje det kan bli noe. Hvis ikke, tror jeg ikke du har gått glipp av noe Lykke til! Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 John Cale, Wow! Det er det som står i hodet mitt etter å ha lest hele tråden. Du har hatt utrolige mange sjanser, og du kan fortsatt få henne. Men selvsagt, det krever en annen fremgangsmåte enn det du har valgt til nå. Først vil jeg spørre deg, hva gjør dere når dere henger sammen i fylla? Det fremstår som at når dere er med hverandre så kommuniserer dere ikke, fordi kommunisering foregår først og fremst over sms. F.eks når dere har sett film, og så begynner du å prate om ting over sms. Sure, jeg vet det er vanskelig ansikt til ansikt, men dude! Dette er en tilvenningssak. Drømmedama krever Baller, og baller er sykt turn on. Hva har du egentlig bestemt deg for nå, skal du droppe henne? Hvor mye har du lyst på henne? Hvis du vil, kan du få henne. Hvis ikke, du finner deg en annen. Men ikke vær bitter på henne. Hun kan ikke noe for at hun får interesse for noen eller mister interesse. Uansett hva du gjør, tenk over det du har opplevd. Dette lærer du sykt mye av. - Dropp "alvorlige" samtale-emner over sms og i fylla. På fylla er det bare én ting som gjelder: God stemning! Slike ting tar du ansikt til ansikt, med gnist og lidenskap i øynene. -Eskalér! Smurfstafa er The Man, og det er bra at du hører på ham. Hvis du aldri eskalerer, skjer det ingenting --> Ingen spenning --> Ingen interesse. Legg til vanen at du alltid jenter når du hilser på dem. Og så kan du spørre gutta om de også vil ha en med en spøkende tone. Bli mer touchy. Ikke klåfingret, men touchy. Jeg berører alltid min samtalepartner når jeg skal poengtere noe, når jeg sier navnet hennes, skal vi bevege oss fører jeg henne med hånda på korsryggen eller drar henne med meg --> I det hele tatt jeg behandler henne litt som en småjente/lillesøster som jeg leder veien for. -Ikke vær sjalu. Vi elsker frihet alle sammen. La henne flørte med andre. Gjør det samme selv. Bli kjent med nye personer, flørt med dem. Husker du hva vi sa om fylla? God stemning! Ha det gøy Dog, for en jackass kompisen din var som sa du ble sur, hehe. Dere får lese: The Bro Code Jeg har ikke lyst å si så mye ting du kan gjøre for å forbedre deg, for en del av de tingene er ikke deg at the moment. F.eks det med å bli mer touchy, mer frempå, være The Man! Dette kommer gradvis, men du må selvsagt begynne med det, slik at du blir vant til det. Et veldig godt råd, vær alltid ærlig med deg selv. Ærlig om hva du føler, hva du er bekymret for, hva du vil ha. Og vær gjerne ærlig med andre også. Vær komfortabel med det du føler, ikke prøv å skjule det. Er du pissed, så er du pissed. Er du glad i noen så er du glad i noen. Men, handlinger veier tyngre enn ord. Husk det. Så, hva skal du gjøre nå. Jeg sier som de andre, du har vært aktiv, nå er det på tide å være litt laidback. Tit for Tat. Hun har vært tilbakelent, vær det du også. Sender hun deg melding, ikke svar med en gang. Vent gjerne en dag eller to. Du har jo så mye å gjøre vettu. Dog, selv om du har vært aktiv har du aldri gått helt 100% inn. Du har vært for usikker, søkt for mye etter bekreftelser. Dude, du vet hun vil ha deg! Fuck bekreftelser! Ta det videre til the next level. Når du gjør noe, vær sikker i din sak. Ikke noe nøling og vingling. Just do it! En ting du også kan gjøre er å konfrontere henne med hva det er hun driver med. Vær ærlig! Du lurer tross alt på hva det er som foregår. Men da må det ikke være sånn at det skriker "pliiiz velg meg!". Du bare lurer på hva som skjer. Jeg foreslår full ignore i noen dager. Og så ringer du henne, avtaler et møte og finner på noe som du synes er dritkult. Og så må du vise at du har lyst på henne. Det ordner seg vet du. Enten med hun eller en annen. I mellomtiden, sjekk ut sjekketråden så har du full kontroll neste gang du møter drømmedama Men smurfstafa, jeg er litt uenig. Jeg tror ikke hun spilte hard-to-get da hun la seg etter kompisen. Han fremsto ganske enkelt som mer attraktivt alternativ. Og det med venninna som så på, problemet kunne vært løst ved å dra dama med seg hvor venninna ikke kunne se. Men seff, jeg var ikke der, så dette blir spekulasjon Lenke til kommentar
Gjest JohnCale Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Skal jeg være ærlig så var jeg mye flinkere til å vise mine attraktive sider for henne før jeg skjønte at jeg hadde sjangs. Etter det mistet jeg fokus fullstendig. Jeg brukte å få henne til å le så hun begynte å gråte nesten hver gang jeg traff henne, men det skjer langt fra så ofte lenger. Jeg har rett og slett bukket under for presset! Hahaha, er så latterlig dette, men sant. Må skjerpe meg, gi litt faen, og bruke tipsene jeg har fått her, så er det fortsatt en alle tiders mulighet. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Men smurfstafa, jeg er litt uenig. Jeg tror ikke hun spilte hard-to-get da hun la seg etter kompisen. Han fremsto ganske enkelt som mer attraktivt alternativ. Og det med venninna som så på, problemet kunne vært løst ved å dra dama med seg hvor venninna ikke kunne se. Men seff, jeg var ikke der, så dette blir spekulasjon Veldig godt poeng Til TS: Les nøye det Raijin skriver her. Han har noen veldig gode poenger som du virkelig burde ta til følge hvis du fortsatt vil ha hu jenta her. Ser også at du skriver at du ikke er den typen som sånne jenter blir sammen med.. Det er BS og kun noe som sitter i hodet ditt. Du er selvfølgelig hennes type.. Hvorfor skulle du ikke vært det? Så lenge du går rundt og tenker sånn, så vil hun merke at du tenker det, noe som vil gjøre at hun tenker det. Så kom deg vekk fra den tankegangen, og gå ut og vis at du selvfølgelig er den typen hun skal bli sammen med. Din egen selvfølelse reflekteres over på hvordan andre opplever deg, så det er viktig at du beviser for deg selv at du er den typen, før du prøver å bevise det for andre. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Personlig så mener jeg du burde spille på passiven som tidligere foreslått. Om hun virkelig er interessert så vil hun ta kontakt slik som du har. Lykke til Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 (endret) Dama høres manipulerende og umoden ut. Hun ber deg komme dit hun er, og når du kommer dit, så gir hun playerkompisen din oppmerksomhet? Typisk leking med følelser. Jo mer hun kan kontrollere deg og få deg til å godta dårlig oppførsel, jo mer vil du oppleve at hun tar seg friheter og mister respekt. Samtidig gir det hennes ego et boost når hun kan holde deg "varm". Det tror jeg egentlig er ganske typisk for jenter som har lært seg bitre erfaringer fra kjærester som har gjort det samme mot dem tidligere. Endret 29. juni 2009 av Rata101 Lenke til kommentar
Gjest JohnCale Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Har ikke hørt noe fra henne i dag, og gjør det kanskje ikke i morgen heller. Torsdag derimot, skal vi tilbringe noen timer sammen på jobb, bare jeg og henne. Om hun fortsatt er like frempå som tidligere skal jeg få ting til å skje, om ikke så er det tydeligvis for sent. Det er første gang jeg har jobbet med henne siden kvelden alt startet, og det er på jobb jeg har fått alt dette til å starte, så jeg skal gå tilbake til "Cocky Comedy-JohnCale", og slutte å oppføre meg som den nervøse nissen jeg har vært de siste ukene. Om kvelden utvikler seg positivt, skal jeg satse for fullt. Jeg orker nemlig ikke å sitte med følelsen av at jeg har kastet dette bort igjen. Om ikke, så er det over og ut, og nye damer å jakte på. Oppdatering kommer torsdag kveld Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Du har absolutt rette innstillingen til det hele Lykke til på jobben! Ser frem til oppdateringen på Torsdag. Lenke til kommentar
mari-jenta Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 For å være ærlig så tror jeg at toget har gått. Hun var nok interessert i deg en gang, men så ble magien borte i all praten. Den eneste sjansen du har er å bare gå over til og være den du alltid har vært. Du må ikke være desperat eller bitter på henne. Hvis ikke dette funker så kan du prøve å få henne til og skjønne at du kanskje har truffet ei annen jente som du liker veldig godt. Det er mulig hun blir litt sjalut da. Dette virker uansett som en vinn-vinn-situasjon for deg. Det er kanskje siste gangen du maser om å få bekreftet alt du lurer på. I tillegg syns jeg denne jenta virker litt ufyselig og oppmerksomhetssyk. Hvis hun f.eks. sa at hun ikke kunne finne på noe fordi hun "måtte dusje", så syns jeg det viser litt mangel på respekt. Dette skrev hun bare for å være slem - for å virkelig vise deg hvor lite hun hadde lyst til å tilbringe tid meg deg. Hun virker ikke så ålreit. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Enig. Denne jenta er damaged goods. Enten, så er hun bortskjemt på all oppmerksomheten hun har fått opp igjennom for å være den pene jenta, eller så har hun blitt ydmyket, svikta og tråkka på av eldre players. Sannsynligvis begge deler. Å være den pene og populære har sine baksider. Synes synd på henne egentlig. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Nysgjerrig_* Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Hvordan gikk det? =) Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Her har du fucka opp helt, er det rart dama mister interesse sier jeg bare. Sende meldinger om bekreftelse på om hun har følelser for deg, hva faen er det for noe tull a? Dama forventet sikkert at du skulle ta litt insiativ på filmkveldene osv så fikk du ikke til noenting, ikke noen av gangene. Finnes ikke noe mer turn-off en dårlig selvtillit og det oser det laaaaaaang vei her. Jeg ville foresten forholdt meg helt pasiv, ikke ta noe insiativ, vent å se om du hører noe fra henne. Om du ikke gjør det så håper jeg ihvertfall at du har lært til neste gang. Er nok mest sannsynelig forsent allerede, men du kan jo ha flaks, men ville ikke satt penger på det akkurat. Og ikke ta opp følelser med henne, du gjør bare ting værre for deg selv, er bedre at du går å lurer bare ikke tenk alt for mye på det, det kan du vise henne at du har ved kroppspråk, gi henne mye oppmerksomhet, flørte osv, tenker da ikke smsflørting. Er trøtt så ble sikkert mye feil osv men men... Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Hva skjedde med oppdateringen som skulle komme? Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Waaaall of fucking text... Man hug! det der var et jævlig bra svar. Raijin er en fornuftig kar. Hør på han trådstarter edit: Smurstafa er også en jævlig smart kar som vanlig. edit 2: gammel tråd ja... svara var uansett gode Endret 6. juli 2009 av Sono Juventino Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Inviter henne med på noe annet enn filmkveld. Dyrehave, atlanterhavspark o.l har jeg erfart er gode plasser å dra med folk. Er ganske rolig og avslappende omgivelser. Lenke til kommentar
Gjest JohnCale Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Torsdag kom, og dama var vill. Hun har begynt å ta kontakt først igjen, og ting ser ut til å være på rett spor. Desperasjonen min er borte, eller kanskje den bare skjules godt Det funker i hvertfall utrolig bra å være litt passiv i forhold til henne. Jeg svarte ikke på en melding i helga, og da kom det to til før hun til slutt ringte. Om hun bare er oppmerksomhetssyk vet jeg ikke... Ingen dater er avtalt enda, selv om hun ymtet frempå om film "en dag" på torsdag. Er usikker på om jeg skal vente lengre med å ta initiativet til noe... Tar uansett ting easy, og tiden vil vise hva som skjer... Har innsett at dama er langt fra perfekt, og det er sikkert bare positivt for min del om det skal bli noe av dette. Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Ingen er perfekte. Godt du har innsett det. Lenke til kommentar
Gjest JohnCale Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Her kommer en oppdatering. Søndagen etter forrige oppdatering jobbet vi sammen igjen. Hun var veldig frempå som vanlig, og det ble mye kroppskontakt for å si det på den måten, oftes på hennes initiativ. Hun snakket også mye om hva hun skulle gjøre på kvelden, kanskje se en film, men med hvem? Etter masse hinting fra hennes side sa jeg til slutt at ”jeg må vel bli med siden du maser så mye”, på en spøkefull måte. Vi endte opp hos henne, men jeg er så nervøs av meg, spesielt etter å ha blitt avvist når jeg prøvde å kysse henne, at jeg ikke kom lenger enn å så vidt legge armen rundt henne. Vi satt også og pratet en del, og hun sa blant annet at det var synd at jeg ikke hadde ferie sånn at jeg kunne blitt med på tur med henne senere den uka. Hun sa også at jeg måtte bli med henne på en tur til utlandet til høsten. Jeg aner ikke om dette er ting hun bare sier eller om hun mener noe med det. Hun sa også at eks-kjæresten hennes var så sint på meg den kvelden hun avviste meg fordi hun ”hadde fortalt han om meg”. Hva hun hadde sagt tenkte jeg ikke på å spørre om før det var for sent. I går hadde hun vakten etter meg, og jeg ble igjen på jobb og pratet med henne til langt utpå kvelden. Hun sa blant annet at hun hadde savnet meg, og at vi måtte finne på noe sammen igjen. Hun snakket også om noe annet, nemlig alle guttene hun hadde avvist i løpet av helga. Om dette er tegn på at hun er veldig selvopptatt og liker å vise hvor populær hun er, eller at hun prøver å fortelle meg at hun ikke vil ha noen andre aner jeg ikke. Uansett ble jeg igjen to timer etter at jeg var ferdig. Jeg hintet flere ganger til at jeg måtte dra, men hun nektet meg I det siste har hun også fortalt meg flere intime ting, og sagt at ”du er den eneste jeg har fortalt dette til”. Det som plager meg er det at jeg snakket med ei felles venninne av oss mellom forrige oppdatering og søndagen nevnt ovenfor. Jeg fortalte henne hvordan ting sto til, og da kunne hun fortelle at hun merket at det var noe i lufta, og derfor hadde spurt ”jenta mi” om hun var interessert i meg. ”Nei”, var svaret. Hun vet veldig godt at jeg ikke er ferdig med henne, og at jeg ikke ser på henne som en vanlig venn. For å være ærlig er jeg mer fortapt enn noen gang før, og ville gjort alt for å hjelpe henne om hun hadde problemer. Signalene jeg mottar fra henne, spesielt når vi jobber sammen, er langt fra de man får fra ”venner”. Jeg har også vanskelig for å tro at hun bare bruker meg for å få opp egoet sitt, da det virker som om hun genuint bryr seg om meg. Eller er dette bare ønsketenkning fra min side? Har lyst å prøve Smurfasas første tips igjen i edru tilstand, men jeg jobber tross alt sammen med henne i en del, og vil ikke at ting skal bli ukomfortabelt på jobb om det går til helvete. Er det noe jeg kan gjøre for å få en klarere idé om det er smart å prøve seg igjen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå