Gjest JohnCale Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Begynte ei dame på jobben min for tre måneders tid siden. Og for ei dame. Nydelig, smart, koselig, veldig utadvendt og sinnsykt populær blant gutta (har sett mange prøve og feile i forsøk på å invitere henne med på dater). Out of my league rent overfladisk sett, tatt i betraktning av at jeg ikke akkurat er av den mest veltrente og velstående typen (samt historisk sett med tanke på dem hun har vært sammen med og har holdt på med tidligere). Til tider dårlig selvtillit hos meg kan vel også leses ut av det som står over… Uansett, vi fikk fort god kontakt, hun sendte meg meldinger, og vi flørtet til tider ganske voldsomt i arbeidstiden. Jeg tok det den første tiden som tull fra hennes side, eller tidsfordriv for å si det på den måten, men kunne likevel ikke unngå å bli ganske betatt. Dama har en del dårlige erfaringer med gutter, og sa i noen av de mange, mange meldingene at ”snille gutter kommer lengst, spesielt hos oss som har dårlige erfaringer” og at hun ”har troa på meg”. Når jeg spurte henne hva hun mente med dette fikk jeg bare høre at jeg var veldig nysgjerrig (sagt på en leken måte da). Etter dette fikk jeg mye større tro på at det kanskje var noe på gang mellom oss. Bestemte meg likevel for å holde forventningene nede, selv om det var vanskelig. Etter en stund fikk jeg motet meg opp til å invitere henne med på å se film sammen. Denne kvelden kunne hun fortelle at den svenske kompisen hennes som hadde lånt sofaen hennes noen dager hadde endt opp i senga hennes for et par kvelder siden. Jeg var altså fort nede på jorda igjen. Hun hadde ingen romantiske intensjoner for filmkvelden vår. Uansett, denne karen kom relativt langveisfra og besøkte henne dagevis i strekk. Selv om flørtingen på jobb fortsatte til en viss grad, så prøvde jeg med relativt god suksess å få tankene vekk fra denne dama. Noen uker går, og litt ut i juni tar flørtingen seg veldig opp og hun blir mer frempå enn noen gang tidligere. Det ble veldig fysisk for å si det sånn. Hun var for fullt tilbake i hodet mitt, og forrige helg fikk jeg invitert henne med på fest. Når hun kom på festen startet flørtingen umiddelbart, og på ett tidspunkt overfalt hun meg regelrett med noen heftige kyss. Hun viste også en del interesse for en god kompis av meg. Denne karen er en typisk player, den typen hun alltid har endt opp med tidligere. Jeg tenkte ikke noe mer over det før vi havnet på byen og så dem danse tett sammen. Siden jeg har ganske sterke følelser for denne dama, og han er en god kompis av meg, ba jeg han høflig om han kunne droppe og bruke sjarmen han utvilsomt har på henne. Han sa det var greit, men han sa også til henne at ”jeg kan ikke legge an på deg fordi kompisen min blir så sur da”. Hun spurte meg om dette stemte, og jeg svarte ja. Akkurat hva som skjedde etter dette er jeg ikke sikker på, da alkoholens innflytelse på hjernen min nådde toppen på dette tidspunktet. Jeg husker at en annen kompis av meg fortalte henne at jeg likte henne kjempegodt. Da sa hun til han at ”han må vise det da”. På et eller annet tidspunkt i denne grøtete timen satt vi også i en sofa og holdt hender og så på hverandre. Uansett, vi spoler frem en times tid, til da hodet mitt var litt klarere, og vi står utenfor uteplassen vi var på rett etter stengetid. Deler av samtalen: Hun virket veldig sjenert. "Ikke flir nå. Jeg har følelser for deg. Jeg liker deg kjempegodt." Jeg smilte som en gal. "Virkelig? Det har ikke jeg skjønt." Hun smilte. "Hæ?! Den flørtingen vi har drevet med på jobb gjør jeg ikke med hvem som helst. Har hatt følelser for deg en stund." Jeg sa "trodde du bare lekte med meg." Hun sa "nei." Vi kysset. Jeg sa ”har følelser for deg jeg og". Hun sa "ja?" og gliste. Kysset litt mer. Hun sa "vil at du skal si det når du er edru. Kom til meg i morgen." Jeg sa "ok, ingen problem". Jeg sa "får jeg følge deg hjem?" Hun sa "nei, det går bra det". Jeg sa "skal ikke bli med inn altså". Ho flirte og sa "Gå hjem du nå". Jeg sa "får jeg et kyss til i allefall". Ho sa "Ja." Vi kysset, jeg dro hjem og hun dro hjem. Hun bekreftet forresten også at svensken var ute av bildet. En time senere utveksler vi meldinger der hun vil ha bekreftet at jeg faktisk er interessert i henne. Jeg bekrefter, og får også en bekreftelse fra henne. Vi avtaler nok en gang å møtes dagen etterpå. Dagen etter våkner jeg med et fett glis rundt munnen. ”Halleluja, herfra er det smooth sailing”, tenker jeg. Sender henne noen meldinger, og vi blir enige om å se en film hos henne på kvelden. Her begynner jeg å slite igjen. Vi har det jo koselig, men hun viser ingen spesiell interesse ovenfor meg. Får henne ikke akkurat opp i armkroken, og siden jeg er veldig sjenert når det kommer til slike ting får jeg meg ikke til å snakke om det som skjedde dagen før. Vi ser et par filmer, og jeg drar hjemover i de tidlige morgentimer. Når jeg kommer hjem tar jeg en feig løsning og spør henne om hun mente det hun sa noen og tjue timer tidligere over sms. Sa at jeg ble veldig glad for å høre det, men at jeg gjerne ville ha bekreftet at det ikke bare var fylleprat. ”Nysgjerrig du”, var svaret jeg fikk. ”Ikke så rart det da. Men du virket ganske overbevisende når du sa det, så jeg tar dette som et ja”, svarte jeg. Denne meldingen kom det ikke et svar på. De neste par dagene sender hun meg meldinger til alle døgnets tider. Jeg får lirket noen få bekreftelser ut av henne, men stort sett snakker hun seg vekk når jeg prøver å være seriøs. På onsdag gjentok vi filmkvelden, med samme mangel på fremgang. For all del, jeg har ikke som mål å komme i buksa på henne så fort som mulig, men det eneste tegnet til fremgang var at hun faktisk satte seg opp ved siden av meg på enkelte tidspunkt. Det virket likevel som om hun likte mitt selskap siden hun stadig kom på unnskyldinger for at jeg skulle bli lengre. Når jeg kom hjem sendte jeg nok en gang ei melding der jeg ville ha en klar bekreftelse på at hun var interessert. Nok en gang uten et klart svar. Og ja, jeg vet jeg er ei kjerring som holder på på denne måten. Jeg vet jeg kanskje ødelegger all magi ved å holde på slik, men jeg klarer ikke å ta det face-to-face, og når jeg har sløst vekk nok en sjanse føler jeg at tiden holder på å renne ut, og blir litt desperat. Meldingene fortsetter likevel å tikke inn, og jeg inviterer henne på middag, men hun må takke nei med god grunn. Hun var likevel veldig glad for invitasjonen. Uansett, helga kommer igjen, og hun inviterer meg på fest. Nok en gang viser hun en del interesse for min player-kompis, men når jeg gir trekker meg unna gjengen og prater med andre folk maser hun på meg og ber meg komme dit hun er. Jeg prøver å komme tettere innpå henne uten særlige resultater. Etter stengetid driver med langt mindre krevende ting enn henne (ikke andre damer altså), og da ringer hun og maser om at jeg skal komme på nachspiel. Når jeg kommer dit sitter hun nok en gang og presser seg på min kompis med den stramme kroppen. Senere på kvelden får jeg mye tid med henne (nok en gang etter å ha ignorert henne en stund). Som den feigingen jeg er synes jeg fylla er et passende tidspunkt til å diskutere litt seriøse saker. Og gjett hva? Jeg fikk ingen klare svar. Hvert spørsmål ble besvart med et spørsmål om noe jeg har sagt. Jeg svarte ærlig, og hun vred så om samtaleemnet. I kveld var jeg på besøk igjen. Ingen fremdrift, og jeg kjenner jeg flyter mot den beryktede vennesonen. Sendte en melding i kveld og, men nå skrev jeg at ”jeg håper du ikke blir skuffet over at jeg ikke stiller deg noen seriøse spørsmål over sms i kveld”, til hennes store fornøyelse. Dette ble sikkert unødvendig detaljert, men men… Jeg har tydeligvis en del ting å jobbe med, for når jeg leser dette føler jeg meg som den største pysa på planeten, samt at det virker needy som bare det. Uansett, hva gjør jeg? På grunn av arbeidstidene mine er det ikke så mye jeg kan invitere henne med på for øyeblikket, men jeg er rett og slett forelska i dama og vil ikke la muligheten som har åpnet seg glippe. Det er sikkert ingen tankelesere på forumet, men noen tips og pekepinner på hva som gjør oppførselen hennes ovenfor meg såpass ustabil, og hva jeg kan gjøre for å få litt fart på tingene igjen, blir tatt i mot med takk. (Det bør kanskje også nevnes at de to siste typene hennes har begge bedradd henne. Det kan kanskje forklare noe.) Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Spørr henne face to face, istede for over sms eller i fylla. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Ok, det eneste du skal gjøre nå, er å handle! Du kommer ingen annen vei enn til vennesonen hvis du fortsetter sånn du gjør nå. Jeg veit det er forferdelig skummelt, men det er forventet at du skal dra dette videre, og da ikke ved hjelp av feige SMSer etter x antall kvelder med muligheter klare som dagen. For å sette det litt i perspektiv.. Hun har allerede fortalt deg at hun har følelser for deg. Selv om dette var i fylla, trenger du ingen flere bekreftelser enn det. (fra barn og fulle folk skal du høre sannheten) Jeg er rimelig sikker på at de kveldene dere har hatt sammen har hun sitti og irritert seg grønn over at du ikke har gjort noe. Hun gir deg så miksede signaler nettopp fordi hun vil at du skal gjøre noe med det. Hun vil at du skal ta på henne, kysse henne, og gjøre henne din. Ikke sitte der passiv, gi henne en klem på slutten av kvelden, og SMSe henne din. Du må handle, og du må handle fort. At hun legger ekstra an på vennen din kan kun være for å spille hard to get, og få deg til å handle. Noe som er bekreftende ved at hun hele tiden vil ha deg i nærheten/med på nach/etc når hun gjør det. Hun bekreftet også at hun ønsker at du skal handle ved å si: ”han må vise det da” Du MÅ hoppe ut av sikkerhets-sonen din, og ta sjangsen! Og det fortere enn svint. Jenter vil ikke ha pingle-gutter, så hvis du ikke gjør noe snart vil du falle rett i vennesonen. Mitt forslag er at neste gang du møter henne (uansett hvor) ta hånden hennes og dra henne med deg til et sted dere er alene/litt skjermet fra andre. Så tar du rett og slett og drar henne inntil deg, og kysser henne. Spør hun hvorfor, svarer du "Fordi jeg hadde lyst". Ja, det er ekstremt skremmende, men det er tydelig som dagen at hun vil ha deg til å handle. Hun har allerede bekreftet sine følelser for deg, nå får du se å bekrefte dine følelser for henne. Og IKKE via ord eller SMS, men via handlinger. Ta sjangsen, så skal du se at du kommer til å gå vinnende ut av dette. Lykke til, og hold oss oppdatert! PS: TA SJANGSEN! Lenke til kommentar
Gjest JohnCale Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Smurstafa, du er en sann motivator. Jeg visste egentlig dette, men det er kjekt at noen sier det til meg så tydelig som du gjør det. Nå skal jeg faen meg gjennomføre dette. Takk. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Bra! Hold oss informert om hvordan det gikk. Dette går nok veien skal du se! Lenke til kommentar
Mr. Zero Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Hørtes ut som en film:p Men lykke til;D Lenke til kommentar
toth Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 (endret) Etter wall of text føler jeg meg forpliktet til å svare: Som smurfstafa sier, den her er jo klokkeklar! Du har bare én enkel oppgave; Kyss henne! ASAP! nok prat, action-time. Endret 24. juni 2009 av toth Lenke til kommentar
Gjest JohnCale Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Ok. Hele uka lang har jeg prøvd å fått treffe henne uten hell. En kveld skrev jeg en melding om at jeg savnet henne, var lei av tull, og ville treffe henne. Fikk ikke svar, og spurte henne dagen etter om hun ikke fikk meldinga. Joda, hun hadde bare jobbet hele tiden og ikke hatt tid til å svare. Meldingene fløy frem og tilbake, men jeg fikk ingen respons på det jeg hadde skrevet kvelden før. Senere i uka spurte jeg nok en gang om vi skulle finne på noe i helga. Joda, det var hun med på. Uansett, en gammel venninne av henne kom tilbake til byen, og jeg ble tydeligvis satt på vent. Lørdag traff jeg henne på byen, og sto å pratet lenge. Når jeg skulle dra, prøvde jeg tipset til Smurstafa. Jeg dro henne med litt vekk fra venninnene hennes, og sa at "dette har jeg ville prøve hele uka", og lente meg inn for kysset. Hun snudde kinnet til. "Hva er galt?", spurte jeg "Venninna mi står der, og hun kommer bare til å mase om det er noe på gang." "Det lurer jeg også på", sa jeg. "Dette gjør du bare når du har drukket." "Hadde tenkt å gjøre dette hele uka, men du er jo umulig å få tak i for tiden." Dette snakket hun bare vekk, og dro tilbake til venninnene sine. (Det skal kanskje også nevne at hennes sinnsyke eks-kjæreste var i nærheten, og noen minutter før hadde truet med å drepe meg om jeg la meg etter henne. Han erklærte henne også evig kjærlighet osv., før hun ba han stikke.) Sendte henne en melding senere der jeg nok en gang sa at det ikke var noe jeg bare prøvde fordi jeg hadde drukket, men har hatt lyst å gjøre det hele uka. "Har jeg ikke fått med meg For et drama det var i kveld, hehehehehe", var svaret. Nok en gang, bare et uklart svar. I dag gjorde jeg et siste forsøk, og inviterte henne med på filmkveld sammen med en kompis og dama han har på gang. Tenkte at det ikke ville være et så presset klima om vi var flere. "Må dusje etter fjellturen jeg", var svaret. "Jeg spurte ikke om du skulle dusje, jeg spurte om du ville være med i kveld." "Hehe, jeg vet det. Og da sa jeg at jeg må dusje nå " "Så du har med andre ord ikke tid?" "Ikke akkurat nå nei " Jeg er nå offisielt på nippet til å gi fullstendig opp. Det verste er at dagen etter at jeg skrev det første innlegget fikk inside info fra en venninne av henne om at dama har sagt at "jeg er akkurat den personen hun leter etter" osv. Maser jeg mer nå, virker det bare desperat (noe jeg faktisk er da), så jeg vurderer å bare drite i hele greia frem til hun tar noe initiativ. Det hadde vært mye enklere for meg å bare fått en total avviselse enn dette tullet her. Er lei. Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 (endret) Ja. Vet hvor irriterende det er med vinglete svar. Men snart bør du forlange kun ja eller nei, og ta henne på det med roinga hvis ho prøver seg igjen. Og samtidig kan du fortelle hvordan du føler du blir behandlet av henne og spør henne retorisk om det er fair å behandle andre mennesker slik. Hver gang ho prøver å ro seg unna, så sier du "ikke prøv å ro deg unna". Hvis ho ignorerer deg i stedetfor så er det ho som er pyse, ikke du. Mest sannsynlig vet hun selv at hun er pen, smart osvosv slik som du har beskrevet. Så utifra det du skrev så senser jeg litt primadonna-vibber av henne. Personlig hater jeg sånne "prinsesser". Ha folkeskikk ffs. Stygg som pen. Endret 29. juni 2009 av morningstar665 Lenke til kommentar
Gjest w9tjowssl Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Leste at hun hadde vært på fjelltur. Kan det være en ide og spør om det er en aktivitet hun kunne ønske å gjøre med deg? Da har du henne ihvertfall for deg selv. Ta med en engangsgrill og noe digg å hive på den. Du får lytte ekstra godt å forsøke å snakke om mye forskjellig. Da har du ihvertfall tatt initiativ. Det ser jo ut til utifra din beskrivelse at hun gjerne tar initiativ både med andre, og med deg. Kanskje du er heldig at en dag klaffer ting. Lykke til! Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 (endret) Hun virker ikke noe å samle på virker psykisk ustabil Endret 29. juni 2009 av Overdox Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 det tok sin tid å lese førsteinnlegget... altså jeg er en 17 år gammel dum og uerfaren gutt, så jeg er ikke akkurat en mester på det her, bare så det er sagt... ... men jeg synes du bare burde drite i henne. virker som hun holder på med typisk push/pull tøys og hun er definitivt ute etter å dominere deg. dama høres en smule ustabil ut, og det virker som hun liker å leke litt med forventningene dine. sett ned foten, og vis at du ikke gidder mer. og hvis hun virkelig er verdt å samle på og faktisk vil ha deg, så tar hun seg heftig sammen og begynner å oppføre seg nogenlunde ordentlig. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Veldig bra å se at du turte å ta sjangsen, og ikke bare ble en av den lange rekken av menn som ikke tør å gjøre noe med det! Det kan however virke som hun har mistet interessen.. At hun ikke kunne være med på filmkveld fordi hun skulle dusje, er noe som får en gedigen rød varsellampe til å blinke i hodet mitt. Samme med at hun unngikk kysset. Det du skal gjøre nå, er å gå rett inn på passiven. Ikke ta initiativ til noe som helst. Du har gjort ditt, og hun har fått sjangsene sine, og hvis hun fortsatt er intressert vil hun ta initiativet når du stopper. MEN det betyr ikke at du skal være en overlegen drittsekk Fortsett å svar på meldinger, og prat med henne, men kun når hun tar intitativet til det. Så gå på passiven, og nyt alt det andre flotte som livet har å by på Lenke til kommentar
probin Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 kast henne i dunken IMO.. hun er bare etter oppmerksomheten. Lenke til kommentar
Gjest JohnCale Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Takk for alle svar Nå blir det ingen kontaktsøking fra meg fremover. Skal klare å holde meg, selv om jeg vet at hun mener det hun har sagt til meg, spesielt siden hun har sagt det samme til vennene sine. Jeg mistenker at grunnen til at hun er så ustabil er at jeg ikke er det typiske valget for ei sånn jente, og om hun ikke klarer å overse dét, er ikke dette noe jeg vil involvere meg i uansett. Sommeren er for kort til å kaste bort på vanskelige kvinnfolk, uansett hvor betatt man måtte være. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Oppdater oss om det skjer noe mer då Lenke til kommentar
Cho-san Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Einig med resten, no har du gjort ditt. No er det hennas tur. Nyt sommaren! Og oppdater oss om det skulle skje noke meir! Lenke til kommentar
Gjest Guest_Terry_* Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Takk for alle svar Nå blir det ingen kontaktsøking fra meg fremover. Skal klare å holde meg, selv om jeg vet at hun mener det hun har sagt til meg, spesielt siden hun har sagt det samme til vennene sine. Jeg mistenker at grunnen til at hun er så ustabil er at jeg ikke er det typiske valget for ei sånn jente, og om hun ikke klarer å overse dét, er ikke dette noe jeg vil involvere meg i uansett. Sommeren er for kort til å kaste bort på vanskelige kvinnfolk, uansett hvor betatt man måtte være. Hei, du vet jo at hun liker deg, men du har jo kun vist at du kan handle i påvirket tilstand sett fra hennes side. Etter hva du beskriver av interaksjoner, så har jo hun gitt uttrykk for dette 2 ganger. Du må vise henne som hun sier i edru tilstand. Du har prøvd med filmkveld, det holder ikke. Som nevnt tidligere er det viktig at du viser at du er desperat, men en chill type. Jeg vil si du fremdeles virker for desperat. .........og til andre som maser om at hun er luremus, etc.......hun har jo gitt klart uttrykk for at hun er genuint interessert, men han har ikke greid å eskalere nok og riktig. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Terry_* Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Takk for alle svar Nå blir det ingen kontaktsøking fra meg fremover. Skal klare å holde meg, selv om jeg vet at hun mener det hun har sagt til meg, spesielt siden hun har sagt det samme til vennene sine. Jeg mistenker at grunnen til at hun er så ustabil er at jeg ikke er det typiske valget for ei sånn jente, og om hun ikke klarer å overse dét, er ikke dette noe jeg vil involvere meg i uansett. Sommeren er for kort til å kaste bort på vanskelige kvinnfolk, uansett hvor betatt man måtte være. Hei, du vet jo at hun liker deg, men du har jo kun vist at du kan handle i påvirket tilstand sett fra hennes side. Etter hva du beskriver av interaksjoner, så har jo hun gitt uttrykk for dette 2 ganger. Du må vise henne som hun sier i edru tilstand. Du har prøvd med filmkveld, det holder ikke. Som nevnt tidligere er det viktig at du viser at du er desperat, men en chill type. Jeg vil si du fremdeles virker for desperat. .........og til andre som maser om at hun er luremus, etc.......hun har jo gitt klart uttrykk for at hun er genuint interessert, men han har ikke greid å eskalere nok og riktig. ...........ikke er desperat, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå