Horrorz Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Noen her som spiller Assassins Creed og /eller vil ha tråd til dette? Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Spiller AC jeg, men er det ikke en tråd da? Har aldri lett etter en tråd til dette spillet, mn er rart om det ikke er det.. Hva er positivt/negativt med spillet: Positivt: Store flotte byer med ekte folkeliv som gir god innlevelse med god musikk. Nydelig grafikk, og realistiske reaksjoner blant folk (hvis vi ser bortifra enkelte feil) Negativt: De pokkers vaktene! E prøvde å gjøre en jobb for en drittsekk som hadde vondt i ryggen. For å komme dit var det noen innpåslitne vakter som absolutt skulle prøve å drepe meg for ett eller annet. Så det endte jo med at jeg måtte drepe de. Og når oppdraget begynner, ser vaktene omtrent med en gang at det var meg, selv om de ikke opprinnelig var der.Og da blir oppdraget regna som feilet fordi jeg skulle i det stille ta livet av noen andre. Og da må jeg høre på sytinga til oppdragsgivern en gang til uten å kunne spole. Er masse mer som både er positivt og negativ, men gidder ikke skrive alt i ett svar. Skriver mer hvis denne tråden blir med aktiv Lenke til kommentar
Horrorz Skrevet 24. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2009 Nei det er ikke en tråd for det her atm . Men du, når det gjelder vaktene...bare lur dem med opp på et tak og drep dem der...du bruker vel counter-attack? Lenke til kommentar
Horrorz Skrevet 24. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2009 Forresten du, er du med på å lage en ny "Hvor er du" tråd / emmne? Bare fra AC isteden for Oblivion. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) Nei det er ikke en tråd for det her atm . Men du, når det gjelder vaktene...bare lur dem med opp på et tak og drep dem der...du bruker vel counter-attack? ja, pleier mange ganger å flyte oppi høyden for så å kaste vaktene utfor Men problemet er at de er så utrolig innpåslitne og kaster steiner som de finner hvor som helst, som ikke er der når jeg løper forbi.. *irriterende* Bruker alt av abilities ogsånn jeg å mener du med "hvor er du" tråd? Endret 25. juni 2009 av Spinexel Lenke til kommentar
Horrorz Skrevet 25. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2009 For det første burde du ikke kaste vaktene utenfor, fordi "vanlige" folk ser likene og tilkaller nye vakter...du burde heller bare bruke counter-attack. Eller bare slå dem vanlig. For det andre: "Hvor er du" tråd, er en tråd hvor du tar screenshots av hvor du er( må være med charen din i bildet). For det tredje: Har ikke noen screenshots-button på tastaturet, er det noen annen måte jeg kan ta screenshots på? Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 For det første burde du ikke kaste vaktene utenfor, fordi "vanlige" folk ser likene og tilkaller nye vakter...du burde heller bare bruke counter-attack. Eller bare slå dem vanlig. For det andre: "Hvor er du" tråd, er en tråd hvor du tar screenshots av hvor du er( må være med charen din i bildet). For det tredje: Har ikke noen screenshots-button på tastaturet, er det noen annen måte jeg kan ta screenshots på? Spiller du på pc? jeg spiller på ps3, så veit ikke hvordan jeg kan ta screenshots av skjermen... Lenke til kommentar
Horrorz Skrevet 26. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2009 Aha...da glemmer vi den "Hvor er du" tråden for nå...(hvis ingen andre er med da). Takk uansett...prøv å få med folk du kjenner som spiller AC på PC til å joine denne tråden gidder du? Takk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Hvorfor spørre etter her? Bare lag en Lenke til kommentar
Horrorz Skrevet 26. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2009 Hm...veit ikke jeg...kanskje jeg ikke kom på det...takk uansett Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Det er bare å gå i gang å opprette de tråder man ønsker om de temaer man vil diskutere, men ta også gjerne en runde med søkefunskjonen først. Det er ikke noe galt i å opprette tråder (forumet er tross alt avhengig av at nye tråder opprettes), og man trenger ikke å spørre på forhånd slik som dette. Vi tar gjerne en tråd for mye enn en for lite. Er man usikker på om man skal opprette en tråd eller har noe spørsmål før man oppretter tråden, kan disse rettes til en moderator via PM-systemet. Den store diskusjonstråden for Assassins Creed finner dere her. Tråd stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg