Paulex Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Fikk nye t-shirt's på jobb i dag med fargen: Orange. Svetteringene syntes etter rundt 1 time i baren så jeg tenkte å gå til innkjøp av noen ordentlige t-shirts som da måtte ha ett preg av utelivsbransjen. Så er det noen som vet om ett sted jeg evt. kan klistre på logoer på t-shirts og få dem laget eller ett sted som selger "polo" t-shirts med trykk med dette som "tema"? Takk. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 www.spreadshirt.com eller noe. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Har sjølv gode erfaringar med cafepress.com Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Kjøp deg en god antiperspirant med det samme du Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 24. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2009 Hjelper dårlig med antiperspirant med det tempoet som er i sommerbyer på sommern i bar altså ^^, Ingen norske sider som har noe å tilby? Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Har ikkje erfaring med norske sider nei, men å bestille frå USA tar ca 10 dager og så lenge totalprisen er under 200 kroner (som den ofte blir for ei t-skjorte) så får du den rett i postkassa utan at det kostar noke meir. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Hva med denne? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Bomull i varmen er håplaust, der må det syntetisk og pustande stoff til. Om du kan få syntetiske skjorter med eige motiv veit eg ikkje, men vil absolutt anbefale noko anna enn bomull. Det føles betre, du blir kvitt svetten og det danner seg ikkje svetteringar på stoffet. Eg går i syntetisk stoff heile året, spesielt når det er varmt og eg er litt aktiv. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Barnslig krangling er fjernet fra tråden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå