Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Fikk kompetansebevis grunnet stryk i et fag..Hvordan skal jeg forbedre karakteren?

Anbefalte innlegg

Fikkk utdelt vitnemålet i går, karakterene var nok så bra, men jeg strøk i et fag(en 1-er altså)!! :roll:

så da fikk jeg et kompetansebevis for i staden enn et vitnemål :(:nei: . Går det an at jeg melder meg opp til privatisteksamen neste år, for så få bestått eller en bedre karakter?? eller var det ikke sånn at man måtte ha bestått i det aktuelle faget for å ta eksamen?? Eller må jeg fysisk møte opp på skolen for å "fullføre" faget?? Det hadde vært litt kjipt viss jeg måtte møte opp på skolen for å ta faget, siden jeg har fått meg en selgerjobb :cry:

på forhånd vil jeg takke for alle svar :!:

Beklager viss det ble litt upresist eller noe sånn( har vært på fest og kom igjen nå)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du tar opp eksamen i faget som privatist, og om du består eksamenen vil du få eit fullverdig vitnemål.

Om det var eit valfag du strauk i (altså ikkje eit obligatorisk, som historie/religion/etc), kan du alternativt ta opp eit anna, tilsvarande fag for å erstatte strykkarakteren.

Lenke til kommentar
Du tar opp eksamen i faget som privatist, og om du består eksamenen vil du få eit fullverdig vitnemål.

Om det var eit valfag du strauk i (altså ikkje eit obligatorisk, som historie/religion/etc), kan du alternativt ta opp eit anna, tilsvarande fag for å erstatte strykkarakteren.

TAKK :new_woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...