henvat04 Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Fikkk utdelt vitnemålet i går, karakterene var nok så bra, men jeg strøk i et fag(en 1-er altså)!! så da fikk jeg et kompetansebevis for i staden enn et vitnemål . Går det an at jeg melder meg opp til privatisteksamen neste år, for så få bestått eller en bedre karakter?? eller var det ikke sånn at man måtte ha bestått i det aktuelle faget for å ta eksamen?? Eller må jeg fysisk møte opp på skolen for å "fullføre" faget?? Det hadde vært litt kjipt viss jeg måtte møte opp på skolen for å ta faget, siden jeg har fått meg en selgerjobb på forhånd vil jeg takke for alle svar :!: Beklager viss det ble litt upresist eller noe sånn( har vært på fest og kom igjen nå) Lenke til kommentar
mosleth Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Du tar opp eksamen i faget som privatist, og om du består eksamenen vil du få eit fullverdig vitnemål. Om det var eit valfag du strauk i (altså ikkje eit obligatorisk, som historie/religion/etc), kan du alternativt ta opp eit anna, tilsvarande fag for å erstatte strykkarakteren. Lenke til kommentar
henvat04 Skrevet 23. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2009 Du tar opp eksamen i faget som privatist, og om du består eksamenen vil du få eit fullverdig vitnemål. Om det var eit valfag du strauk i (altså ikkje eit obligatorisk, som historie/religion/etc), kan du alternativt ta opp eit anna, tilsvarande fag for å erstatte strykkarakteren. TAKK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå