Turbo sindre Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 (endret) Satte sammen en maskin i dag, ASUS P6T Deluxe V2 , I7 920 og 3X2GB 1333MHZ Maskinen starter, men får ikke skjermbilde. Skjermen (en samsung t220) står og blinker mellom analog og digtall før den blir sort og powerknappen blinker. Ganske sikker på at alle kontakter sitter. Har et til 4890 kort jeg skal prøve i morgen. Noen inspill? Mvh Sindre Endret 23. juni 2009 av Turbo sindre Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 koblet i alle strømkablene til skjermkortet? Satt skjermkabel i riktig kontakt? Satt skjermkort i riktig pcie-slot? Stor nok strømforsyning? Kun det jeg kommer på akkurat nå. Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 23. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2009 (endret) koblet i alle strømkablene til skjermkortet? Satt skjermkabel i riktig kontakt? Satt skjermkort i riktig pcie-slot?Stor nok strømforsyning? Kun det jeg kommer på akkurat nå. Alle kablene er koblet i, hverken vga eller dvi gjør noen forskjel , skjermkortet sitter i pcie 16 slotten og strømforsyningen er på 600w Endret 23. juni 2009 av Turbo sindre Lenke til kommentar
Alekz88 Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Alt snurrer? Har du i noen USB-enheter? Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 23. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2009 (endret) Tjo ho! Da ble det skjermbildet, rambrikkene stod feil, trudde da at man fikk skjermbilde selv om de stod feil Endret 23. juni 2009 av Turbo sindre Lenke til kommentar
Svolp Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Tjo ho! Da ble det skjermbildet, rambrikkene stod feil, trudde da at man fikk skjermbilde selv om de stod feil Stod feil? passer dem ikke bare en vei?!? hva mener du, har samme problem selv.. Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 23. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2009 Jeg hadde 3 brikker. De stod i feil dimm, sjekk hvilke spor du skal ha i manualen til hovedkortet Lenke til kommentar
Svolp Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Jeg hadde 3 brikker. De stod i feil dimm, sjekk hvilke spor du skal ha i manualen til hovedkortet haha, der ser du.. jeg er totalt lost!!! Jeg har fire plasser til og sette ram i og du sier at ikke alle fungerer, at jeg må sette dem på "riktig" plass? takk for svar Lenke til kommentar
ask99 Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Svolp,det hjelper ikke å hoppe inn i alle tråder etter hjelp,det beste er hvis du har en egen tråd om ditt problem,ellers mister alle oversikt,og aner ikke om du har noe framgang på problemet,eller hvilken hardware du har. Løsningen i denne tråden har ingen ting med ditt hovedkort å gjøre,det er noe som skal gjøres på alle X58 med 6 ram slotter.På ditt hk,ville det fungert om du satt rammen i de gule eller svarte slottene(skal foresten være i de gule),mest sansynlig om du hadde satt en i hver farge. Lenke til kommentar
Svolp Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Forstår ask, unnskyld meg... Prøver bare og plukke opp litt da jeg er så dårlig på data og hardware. Ikke meningen og danne rot og uorden, er svært takknemmelig for hjelpen jeg har fått.. Kan opplyse om at ny ram ligger i posten i morgen så får jeg håpe at det løser problemet mitt! Fram til det skal jeg ti still. mvh Kenneth Lenke til kommentar
ask99 Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Det var ikke sånn ment Det var ikke noe med å danne rot og uorden i andre tråder jeg tenkte på,bare at det blir lettere å finne løsning på ditt problem hvis du har en egen tråd. Lenke til kommentar
Svolp Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 (endret) Det fungerte i dag med den nye rammen... Tusen hjertelig takk for hjelpen, dette var skikkelig alright Spessielt du ask har hvert en knupp! Skulle du være i stavanger en dag, send meg en pm så spanderer jeg ei pils eller to på brygga Endret 24. juni 2009 av Svolp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå