extatiC Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Vasket mopeden min her om dagen og nå funker ikke blinklysene som de skal. De lyser men blinker ikke + jeg må slå på blinklyset før jeg vrir om tenninga for at de skal funke. Noen som har opplevd noe lignende? Eventuelt veit hva som feiler? Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 prøv med litt elektrocleaner. kanskje det har komt litt vann i relet eller noe sånn. kanskje det tørker etter hvert Lenke til kommentar
extatiC Skrevet 23. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2009 prøv med litt elektrocleaner. kanskje det har komt litt vann i relet eller noe sånn. kanskje det tørker etter hvert Min far trudde det var noe feil med relet, men vi finner det ikke. Er det en spesiell plass det er plassert eller varierer det fra sykkel til sykkel? Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 du finner sikkert releet vis du følger ledningene fra blinklyset. hvilken moped er det? Lenke til kommentar
extatiC Skrevet 23. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2009 du finner sikkert releet vis du følger ledningene fra blinklyset. hvilken moped er det? Rieju rs2 matrix pro Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 fikk du det til å fungere? Lenke til kommentar
extatiC Skrevet 24. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2009 fikk du det til å fungere? De gjor ej =) Blinklys relet var fult av vann men fiksa det lett med en hår føner xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå