turb0man Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Har laget en blogg via blogspot, men sliter som f med å få skrivefeltet(main-wrapper) bredere. Kan null og niks om HTML og har prøvd alt under innstillinger for å gjøre den bredere, men får det ikke til Noen her som har peiling på blogspot.com sine blogger og kan hjelpe meg? Her er skrivefeltet for smalt Sånn bredde vil jeg ha på skrivefeltet Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Gå inn på layout - > edit html. Endre outer-wrapper, header-wrapper og footer til total ønsket bredde. Altså bredden på sidebarene + main wrapper. Endre deretter main wrapper til ønsket bredde. Min blogg ser slik ut: /* Outer-Wrapper ----------------------------------------------- */ #outer-wrapper { width: 880px; margin:0 auto; padding:10px; text-align:$startSide; font: $bodyfont; } #main-wrapper { width: 660px; /* ORGINAL 410px */ float: $startSide; word-wrap: break-word; /* fix for long text breaking sidebar float in IE */ overflow: hidden; /* fix for long non-text content breaking IE sidebar float */ } #sidebar-wrapper { width: 220px; float: $endSide; word-wrap: break-word; /* fix for long text breaking sidebar float in IE */ overflow: hidden; /* fix for long non-text content breaking IE sidebar float */ } Lenke til kommentar
Sny91 Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Jeg bruker blogg.no, og er det som kan hjelpe meg å gjøre bloggen smalere? Om dere trenger sidekoden, eller hva det heter (lolnoob) så rop ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå