Gå til innhold

Selv mor kan knekke Hotmail

Anbefalte innlegg

Mange bruker nok det samme passordet over alt (ja, noen av dere har sikkert ett passord til hver ting, men ikke flertallet). Idéen om en sentral brukerdatabase er god, skal f.eks. en bedrift være registrert hos mange firmaer på nett (f.eks. hardware/software leverandører), og så skifte telefonnummer, er jo en slik tjeneste fornuftig. Problemet er vel heller at den ligger hos Microsoft.. Slår passport igjennom, vil mange plasser der en må logge inn benytte seg av ms teknologi, og plutselig en dag fungerer kanskje disse tjenestene kun med Windows etellerannet og Internet Explorer? :x

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

er det mange er som ikke har hotmail/msn etc.

Jeg har ikke hotmail (fikk 100+ hver dag, spam)

og ikke msn (prinsipp)

bruker også Opera.

prøver alltid å finne alternativer til m$

har desverre ikke skiftet fra Windows enda (har noen spill jeg er litt for glad i)

Lenke til kommentar

Oioi. 200 mill * 11000 dollar = 2200000000000 dollar.

2200000000000dollar * 8 = 17600000000000 NOK

17600000000000 NOK = 17600 milliarder NOK.

Dette er vel bare teoretisk hva de kan få men tror ikke det er noen her i verden som hadde overlevd noe slikt. Lite trolig de får en slik bot, tror ikke de får noe bot i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Problemet (mitt) er vel at det egentlig ikke finnes noe som er så brukervennlig som windows...

det er litt surt egentlig. hvorfor kan ikke noen lage ett os som er prikk lik windows i utseende og brukervennlighet, støtter alle spill og programmer osv...??

litt rart ingen har laget :(

(finnes det? hva da?)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...