Gå til innhold

Selv mor kan knekke Hotmail

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Word!

Synes det er skremmende at de ikke gjør noe med slike problemer før de blir postet...

JEG er i alle fall glad for at jeg kun bruker passport til messenger og spam ;-)

men som sagt tidligere: Micro$oft $uger BIGTIME!

(det neste vi får vite er vel at hvis man bruker windows XP til å logge inn på nettbanken blir du ikke logget ut igjen og at hackere kan ta kontroll over kontoen din selv om du tror du har logget ut.. :p )

Lenke til kommentar

for ca ei uka sida klarte eg plutselig ikke og logge meg inn på msn :evil:

kansje noen hakkere har fukka med msn-en min

Vet bare at den ikke fungerer lenger men mailen min klare eg å lesa.

kansje litt dumt eg registrerte min broadpark mail-en som passport nå nettop

:cry:

Herre gud så lett det e å lesa andre sine mail.

du kan bare lasta ner et bitte lite mail på internett så trenger du bare mail adressen så kan du lesa mailene hans. eller gjør som hardware sier

Lenke til kommentar

Jokki: har hatt samme problemet selv, men med messenger. Klarte ikke å logge på automatisk, og så var det i gang med hemmelig spørsmål for å få nytt passord (prøvde alle jeg trodde det var, husket selvsagt ikke hva det faktisk var).

Begynner mer og mer å tro at dette er grunnen...hvis det ikke var bugs som gjorde at messenger ikke kunne logge på, og min fantastiske hukommelse som gjorde at jeg ikke fikk logget på manuelt. Men dette har da skjedd 3-4 ganger, og med ellers fungerende internett.

Stoler ikke på ms uansett, så har heldigvis bare hatt Gaming Zone i tillegg til messenger tilknyttet kontoen.

Haha og nå er det vel noen som bestemt kan avkrefte alle grunner til min paranoia...

Edit: glemte å si:

Heia Palladium!

Nei ærlig talt. Er det flere enn meg som ser sammenhengen mellom alle sikkerhetsproblemene til ms og palladium-dritten?[/b]

Lenke til kommentar

:lol:

Jaja, jeg er glad jeg aldri har gått med på det derre Passport-greiene! :lol:

Vel, kanskje jeg ikke trenger å være så redd for Palladium allikevel? Og selv om det er en "fritz"-brikke med i spillet (brikke som gjør at Palladium kan styre maskinen din på HW-nivå), så holder kanskje med å sette inn én RAM-brikke fra Apacer og én fra Kingston og så har deaktivert brikka? :lol:

Synd jeg ikke er IT-sjef der jeg jobber så kunne jeg ha hivd ut MS (Minimal Sikkerhet) så raskt som mulig...

Lenke til kommentar

Vel, det kan du trolig ikke gjøre. Om ikke Fritz fascist godkjenner hardware og det du har installert av operativsystem, rogrammer og filer vil ikke maskinen fungere som den skal.

Palladium og microsoft hører jo sammen som hånd og hanske, men det er trist at ms går så langt i stedet for å gjøre noe fornuftig med produktene sine. Det går jo tross alt ut over store deler av verdens pc-brukere.

På den annen side gir jo dette en gyllen mulighet for et "gjennombrudd" for bruk av Linux.

Lenke til kommentar
Jokki: har hatt samme problemet selv, men med messenger. Klarte ikke å logge på automatisk, og så var det i gang med hemmelig spørsmål for å få nytt passord (prøvde alle jeg trodde det var, husket selvsagt ikke hva det faktisk var).  

Begynner mer og mer å tro at dette er grunnen...hvis det ikke var bugs som gjorde at messenger ikke kunne logge på, og min fantastiske hukommelse som gjorde at jeg ikke fikk logget på manuelt. Men dette har da skjedd 3-4 ganger, og med ellers fungerende internett.

Det var msn messanger som ikke fungerte :evil::evil:

Mista mange kontakter som eg antakligvis ikje finne så lett igjen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...