Deluxus Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 hellu ;D hadde tenkt å skrelle hodet ( klyppe hodet ganske kort) lurte så på om det eer noen som vett noen metoder når du skal skrelle hodet ? eller er det bare å ta sjansen å se ? så jævli redd får at jeg kommer til å se helt rar ut :S Lenke til kommentar
HValder Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Klipp, barber og poler. Kjem til å sjå dumt ut uansett, gjør det med stil og gå "all the way". Lenke til kommentar
564215 Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Gjorde det samme for 3 dager siden. Hadde ikke hatt så kort siden jeg var 5år. Jeg har fått høre forskjellige meninger om hvordan det så ut, mest positive. Så nå er jeg blitt vant til det. Er 17 nå og fikk høre at jeg plutselig så noen år eldre ut, noe som jeg syns er koselig. Er absolutt å anbefale. Og det vil jo uansett vokse ut igjen på en måned eller to. Klipp, barber og poler. Kjem til å sjå dumt ut uansett, gjør det med stil og gå "all the way". Barber det ned til ca 1-3mm, men ikke gå så lang som å få skallen til å skinne aka ikke et hårstrå. Lenke til kommentar
Deluxus Skrevet 22. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2009 Ja tenkte det ville være bra nå som sommer ferien netopp startet Pluss .. Jævli gangster me så kort hår (1-3 mil) Lenke til kommentar
Deluxus Skrevet 23. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2009 Men er litt red ørene kommer til å henge ut å vise seg :s Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Men er litt red ørene kommer til å henge ut å vise seg :s Blir uansett litt uvant og kanskje litt rart med engang, men så vender du deg til det og da er det fett! Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Barber først med maskin uten kam på, så går du over med høvel, blir nice Lenke til kommentar
Deluxus Skrevet 23. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2009 Trenger man gå til frisøren får å klyppe det ? eller tar du bare å slenger på barbermaskinen ? Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 (endret) Gjør det selv, hjemme. Det er bare bortkastede penger å gå til en frisør når du skal ha alt håret bort, så hvis du ikke vil klippe det selv er det bare å spørre en kompis om han kan gjøre det for deg. Så ja, bare fyr opp elektrohøvelen. Endret 23. juni 2009 av Spetz Lenke til kommentar
564215 Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Trenger man gå til frisøren får å klyppe det ? eller tar du bare å slenger på barbermaskinen ? Fikk kompisen min til å gjøre det. Han tok to andre venner av meg samtidig med en vanlig barbermaskin Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Tok 4mm i dag. Digg, men rart. Hadde crew cut som guttunge. Lenke til kommentar
564215 Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Herlig, ikke sant? Kjenner hvor godt vinden kjøler hodebunnen Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Herlig, ikke sant? Kjenner hvor godt vinden kjøler hodebunnen Blir fristet til å gjøre det selv, selvom jeg tror det bare vil se dumt ut på meg Til trådstarter, klipp litt av gangen, deretter litt mer og helt til du syntes det ser bra ut. Lenke til kommentar
Deluxus Skrevet 26. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2009 (endret) LItt skeptisk om jeg skal gjøre det :S har så jævla stort hode å har neten ombama ører bare mindre å stikker ikke så jævli mye ut Endret 26. juni 2009 av Deluxus Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Protip: pass på at du ikke har viker i hårveksten på hodet. I så fall kommer du til å se ut som en dass dersom du skreller deg. Lenke til kommentar
Deluxus Skrevet 29. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2009 Protip: pass på at du ikke har viker i hårveksten på hodet. I så fall kommer du til å se ut som en dass dersom du skreller deg. viker? Lenke til kommentar
Cho-san Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Rekner med at han sikter til mangel på hårvekst i områda på sida av panna. Altså "viker" innover i håret, der det mangler hårvekst Heftig vik: http://images.scotsman.com/2007/03/01/2007...UKEN-UK-LAW.jpg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå