Bruker-158599 Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) . Endret 31. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
wetwilly Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) Jeg mener Truecrypt er best;)! Endret 22. juni 2009 av wetwilly Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Jeg liker FolderLock (kjører det selv) pga. utseendet og enkelere å bruke Truecrypt er sikkert sikkerere, men tror ikke mine ting på PC'en trenger så utrolig god kryptering heller, så funker med FolderLock Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 23. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2009 Ulempen er at folderlock ikke er gratis, finnes det en gratis verson? Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 23. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2009 (endret) fant den linken på en youtube video, spansk, og jeg søkte ikke "how to get folderlock free" lurer på om det er en lovelig verson? Endret 31. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 (endret) Det er den neppe. Men siden både FolderLock og TrueCrypt bruker AES som krypteringsalgoritme så burde begge være like sikker. Men siden TrueCrypt er open-source og FolderLock er propertiært så kan det hende at FolderLock har lagt inn en bakdør osv., men tviler. Også har TrueCrypt endel muligheter som FolderLock ikke har som og lage skjulte containere, kryptere hele systemet osv... Så lenge du ikke oppbevarer statshemmeligheter osv. så tror jeg bare du skal gå for det du liker best. Men viss det faktisk er statshemmeligheter det er snakk om ville jeg nokk gått for TrueCrypt. Endret 23. juni 2009 av Pizzaen Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 23. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2009 Det er den neppe. Men siden både FolderLock og TrueCrypt bruker AES som krypteringsalgoritme så burde begge være like sikker. Men siden TrueCrypt er open-source og FolderLock er propertiært så kan det hende at FolderLock har lagt inn en bakdør osv., men tviler. Også har TrueCrypt endel muligheter som FolderLock ikke har som og lage skjulte containere, kryptere hele systemet osv... Så lenge du ikke oppbevarer statshemmeligheter osv. så tror jeg bare du skal gå for det du liker best. Men viss det faktisk er statshemmeligheter det er snakk om ville jeg nokk gått for TrueCrypt. Ok, vet du om det er en lovlig verson det jeg linket til? Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 ...Ok, vet du om det er en lovlig verson det jeg linket til? Det er det neppe, men siden jeg ikke kan spansk (har hatt 3 år på ungdomskolen med det, men kan fortsatt ikke noe ) så er jeg ikke helt sikker. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 23. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2009 (endret) ...Ok, vet du om det er en lovlig verson det jeg linket til? Det er det neppe, men siden jeg ikke kan spansk (har hatt 3 år på ungdomskolen med det, men kan fortsatt ikke noe ) så er jeg ikke helt sikker. Endret 31. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 25. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) Finnes det et annet program som ligner på folderlock som er gratis? Endret 31. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå