aic007 Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Hei Er det noen her som har vært bort i et så merkelig problem at man ikke får sett innholdet, bare topptekst og bunntekst, når man tar "print preview" av en web side? Jeg skjønner ikke hva som er feil her, og sliter med å finne noen andre som har hatt lignende feil? Any ideas hva det kan være? Lenke til kommentar
funkyboy Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Hei Er det noen her som har vært bort i et så merkelig problem at man ikke får sett innholdet, bare topptekst og bunntekst, når man tar "print preview" av en web side? Jeg skjønner ikke hva som er feil her, og sliter med å finne noen andre som har hatt lignende feil? Any ideas hva det kan være? Dette har trolig med en omstrukturering av en nettside å gjøre. Altså at man benytter et stylesheet for print, og at noen har glemt å oppdatere dette. En vanlig måte å lage print- stylesheets på, er å gjemme header, footer, navigasjon etc, og kun vise hovedinnhold på siden. Det aner meg at det har blitt stokket om noe på hva som skal vises eller ikke i dette tilfellet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå