Simon123 Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Vurderer å kjøpe fulle pakken med Hori Arcade Stick og div. som følger med. Enten så bestiller jeg på nett eller i butikk i oslo. Har dere noen tips om hvem som er billigst på nett/butikk oslo? Mvh Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Dette er the official om det kan være av interesse. Kåt på den selv =) Sikkert uforskammet dyr i norge Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 åå..når kan du bestille den da? eller forhånds bestille den? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 (endret) Tror forhåndsbestilling kun gjelder i USA? Gamestop i norge og gamestop i USA har null kontakt med hverandre virker det som. Selv om Gamestop i USA solgte arcade-stikkene til SF4/madcatz, var det ingen GS-butikker i norge som hadde hørt om det engang, og fant ingenting på bestilling heller. Her var det spaceworld som skaffet arcade stikker. Fikk meg en Madcatz Tournament Edition SF4-stikke i april jeg (forhåndsbestilt i februar) Mye bedre enn Hori sine uansett. Endret 24. juni 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå