Gå til innhold

Beste nVidia FX kort!

TCK

Anbefalte innlegg

hvordan kan noen si at FX5900 skal vere målt opp mot radeon 9800pro da det bare er kommet papirlansering?!?? :o kortet kommer jo ikke ut før i juni/august...da ATI snart kommet ut med bedre kort igjenn...det sier bare at nVidia faller lenger og lenger bak..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Prisen på nv35 skulle bli 5 000 og oppover...nå, hvilken prisklasse skullen fyren ha?

Veiledende utsalgspris på 499 amerikanske dollar

- HW sitat.

Den blir ikke 5000kr, d er bare bullshit ifra dere ATI supportere.

Jeg kan opplyse deg med at hvist det får en veil.pris på 499 dollar så blir det liggende over 5000 nkr her i Norge.

Hmmz.. tror ikke det nei, for 499 US dollar er i dag 3423 kr

Så etter de tallene så blir de kortene ligge godt under 5000 kr.

Man kan vel regne med at prisen blir ca 3500 - 4000 kr når de kommer..!!!!

Hørt om avgifter? Prisen blir over 5000,-.

Lenke til kommentar
Når man ser på div reviews/tester og leser på forskjellige forum, så er jo 9700 Pro et godt valg uten tvil. MEN det er jo mye mer hardware problemer med ATI kortene. Jeg har gått igjennom en god del forum om nettopp dette. Og ikke minst jeg selv hadde tidligere ett MSI KT4 turbo Socket A hk. På dette hovedkortet var det ingen som fikk til 9700 pro. Alt av spill mm, hang seg. Har og lest om flere andre hovedkort der folk har problemer. Mens med Geforce går det smertefritt. Har aldri selv hatt problemer. Nå har jeg gått over til P4 og har ett Asus P4G8X Deluxe hk. Også med dette hovedkortet leser jeg om store problemer med å få 9700 pro til å gå smertefritt. Så da tenker jeg jo er dette verdt penga når man risikerer at man må begynne å skifte ut hardware for å få det til å funke?

Det blir nok FX på meg med mindre 9800 er problem fritt :) Men det er jo veldig tvilsomt...

Vær forsiktig med og si sånt hær .

ATI klanen kommer til og brenne deg levende . :wink:

Lenke til kommentar

Hmmz.. tror ikke det nei, for 499 US dollar  er i dag 3423 kr  

Så etter de tallene så blir de kortene ligge godt under 5000 kr.  

Man kan vel regne med at prisen blir ca 3500 - 4000 kr når de kommer..!!!!

Javel,men feil alikevel.Ati tar 399 dollar for 9800 Pro,se om du finner et til under 4000 nkr??

Jah, men klue va jo at det ikke blir over 5000 nok.!

Vel, det blir meget vanskelir det da, siden GF FX 5900 er kommet ennå. M

Men har han nevnt når han skal kjøpe kort ?

Ja, ATI er det beste kjøpet til dags dato, mens det vet man ikke om en mnd, så det beste han kan gjøre er å lese tester når de kommer, og vurdere selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...