Aak1 Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Jeg må si, at jeg synes fortsatt ikke signaturen din er spesielt pen. På det første bildet forstyrrer den veldig. Synes jeg. Ellers er det første bildet fint, synes det er ærlig, og du får fram at dette er en fager jente. Noe som er positivt Det andre bilde synes jeg hadde fin lyssetting og fint ansiktsuttrykk. Men synes ikke poseringen med hendene er helt velykket. De blir litt maskuline, og de tilsynelatende svarte hårene er ikke akkurat flatterende heller Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Eg likte best det andre bilete. Då modellen såg ut til å sete i ein veldig anstrengt posisjon på det første bilete (Samt eit litt falskt smil?). Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 22. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) takk takk, er 2 av 150 bilder som de kan velge ut av , hun hadde et spes smil, søt på sin måte. angående logo, så vill det alltid være "stygge" logoer på mine bilder på de som blir lagt ut på web. Endret 22. juni 2009 av DeViSoR Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Fine bilder, selv om jeg ikke er så veldig glad i så hardt etterabeidet ansikt som her. Eneste jeg ikke klarer å la vær å legge merke til er hvor kraftig hårvektsten på armene hennes ser ut på bilde nr2. Er dette noe i etterbehandlingen som har gjort det så tydelig, eller har hun bare god hårvekst? Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 22. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2009 ansiktet er nok svært lite rørt.. er i grunn ikke gjort noe særlig hudeditering, annet en å fjærne et par kviser. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Jeg har lite eller ingen greie på slikt jeg altså, men jeg bare synes hun så veldig glatt ut. Lenke til kommentar
V3se7 Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Det var fine bilder, det jeg kom frem til hvis jeg skulle pirke litt var at jeg synes smilet og posituren på bilde 1 så litt anstrengt. Når det gjelder bilde to synes jeg det ble litt voldsomt, men det er vel rett og slett en smakssak. Men som sagt, håret på armene var litt uheldig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå