dalri Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Tenkte å kjøpe Canon i850 tenkte å skrive ut lit foto og diverse. Har noen erfaring med denne? 8) Lenke til kommentar
Zamboo Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Har ikke erfaring med den, men jeg tror det er et veldig bra kjøp. Har selv s600 og er veldig fornøyd med den. i850 er mye bedre og skulle jeg kjøpt ny printer nå hadde det blitt den. Er vel best i test hos dinside.no. Hadde ikke nølt med å kjøpe den. Lenke til kommentar
kgeel Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Jeg har en av forgjengerne til i850 (bjc800) og må si meg meget godt fornøyd med den. Tror det er et av de beste kjøpene med tanke på kvalitet pr krone. Lenke til kommentar
dalri Skrevet 8. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2003 Men har også hørt at Epson Stylus Photo 925 skal være bra. Og så kan en få sånn påmontert fotopapir rull. Lenke til kommentar
HMKG Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Har hatt i850 i noen dager nå og er så langt fornøtd. Ingen ting å si få utskriftskvaliteten. Lenke til kommentar
barton Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Hei. Har denne skriveren selv, og er godt fornøyd. Har ikke testet den på fotopapir enda, men den skriver ut bilder i veldig bra kvalitet selv på vanlig papir. Stort pluss for hastighet og separate blekkpatroner. I850 = Veldig grei allround skriver! Lenke til kommentar
dalri Skrevet 8. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2003 Har hørt noe at skriverhodet må skiftes ofte eller at det var dyrt? Lenke til kommentar
Zamboo Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Har hørt noe at skriverhodet må skiftes ofte eller at det var dyrt? Er nok ikke tilfellet. i850 er ifølge dinside en av de billigste skriverene når det gjelder drift. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå