Wutwut Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) Da rekrutterer vi medlemmer til klanen LGS [Legendary Gore Shooters] på Xbox 360, vi er bare norske medlemmer. Og vi spiller alle spill, men for det meste CoD 4, CoD WaW og GTA IV da. Det er ingen aldersgrense for klanen, alle kan bli med. Vi er vel rundt 6 medlemmer nå, og det er nesten alltid noen som er på, så det er ikke en klan som er lite aktiv selvom vi ikke er så mange, og vi rekrutterer nå. Fortell meg gamertaggen din så kan du bli med ;P Husk å fortell litt om deg og hva slags spill du spiller mest o.l. Hjemmeside: www.clanlgs.tk Snakkes ;P - Niko Endret 5. oktober 2009 av JT_NIKO Lenke til kommentar
bas Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Ikke det at jeg har lyst til å være med, men hva betyr "Raise of War"? Den engelsken skurrer en smule, men det ser sikkert dritkult ut med RoW som tag.... Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 28. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2009 Ikke det at jeg har lyst til å være med, men hva betyr "Raise of War"? Den engelsken skurrer en smule, men det ser sikkert dritkult ut med RoW som tag.... Økning av Krig, Økningen av Krigen e.l. Lenke til kommentar
bas Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Sikker på at det ikke er "Rise of War" du mener da..... Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 7. august 2009 Forfatter Del Skrevet 7. august 2009 Sikker på at det ikke er "Rise of War" du mener da..... Raise og Rise har samme betydning [omtrent]. Men hvis Rise er mest riktig så bytter jeg kanskje til Rise, er jo ikke store forskjellen. Hold dere til saken! - JT Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 23. august 2009 Forfatter Del Skrevet 23. august 2009 (endret) still open? Jada, rekruterer fortsatt. Intressert? Endret 23. august 2009 av JT_NIKO Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 tja kan prøve en liten stund.. men har akkurat skaffet meg harddisk så er akkurat kommet live bare spilt online hos kompiser ;)Og jeg har bare gta4 som dere spiller Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 23. august 2009 Forfatter Del Skrevet 23. august 2009 tja kan prøve en liten stund.. men har akkurat skaffet meg harddisk så er akkurat kommet live bare spilt online hos kompiser ;)Og jeg har bare gta4 som dere spiller Hehe, det er greit for det =D Registrer deg på www.rowclan.tk så snakkes vi =D Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 du må legge meg til som venn før jeg kan sende deg melding på forumet deres nick: cryztek Lenke til kommentar
Mortis747 Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Jeg vil gjerne bli med om det er mulighet for det Spiller CoD: WaW og GTA: IV av de spillene du listet opp i første post. Info: Navn: Morten Sted: Vestlandet, Rogaland Gamertag: NxG N3tr0m Lenke til kommentar
xoalidx Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 intrisert jeg å.. spiller cod4, codwaw, gears2 .. add Norwegian OaLiD(tidligere NxG xoalidx) Lenke til kommentar
NeseSpraY Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Er det noe aktivitet i CoD 4 laget deres!? Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2009 Er det noe aktivitet i CoD 4 laget deres!? Ja, spiller faktisk mest Cod 4. Lenke til kommentar
NeseSpraY Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Okei! Da lurte jeg på om jeg kunne prøve meg! Men skjønte ikke en dritt av siden deres! Har jo reg meg, men det er jo sikkert lett! Men kan ikke noen adde meg da? GT: GR LiMiTz Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2009 Okei! Da lurte jeg på om jeg kunne prøve meg! Men skjønte ikke en dritt av siden deres! Har jo reg meg, men det er jo sikkert lett! Men kan ikke noen adde meg da? GT: GR LiMiTz Hehe, skal adde deg når jeg får tid. Så snakkes vi : p Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2009 Bring up : p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå