binge Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) Noen som har vært borti at Pc`er har tatt natten grunnen en usb-kabel som er satt inn feil vei i maskinens usb-kontakt? Min Zepto 6214 slo seg brått og plutselig av grunnet dette, hvorav den i ettertid ikke har vært mulig å slå på. Ingen tegn til kortslutning når det skjedde(ingen lukt, ingen ulyd). Endret 22. juni 2009 av binge Lenke til kommentar
aces-high Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Noen som har vært borti at Pc`er har tatt natten grunnen en usb-kabel som er satt inn feil vei i maskinens usb-kontakt? Min Zepto 6214 slo seg brått og plutselig av grunnet dette, hvorav den i ettertid ikke har vært mulig å slå på. Ingen tegn til kortslutning når det skjedde(ingen lukt, ingen ulyd). Jepp Lenke til kommentar
binge Skrevet 23. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2009 (endret) Noen som har vært borti at Pc`er har tatt natten grunnen en usb-kabel som er satt inn feil vei i maskinens usb-kontakt? Min Zepto 6214 slo seg brått og plutselig av grunnet dette, hvorav den i ettertid ikke har vært mulig å slå på. Ingen tegn til kortslutning når det skjedde(ingen lukt, ingen ulyd). Jepp Det vil mao bety at jeg må få skiftet ut hovedkortet for å få fikset maskinen? Endret 23. juni 2009 av binge Lenke til kommentar
mghogli Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Hvordan fikk du til det egentlig? En USB plugg passer jo bare en vei.. Men uansett, prøv å ta ut batteriet på PC'en, vent litt, og sett det i igjen. Fortsatt like død? Lenke til kommentar
binge Skrevet 23. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2009 Hvordan fikk du til det egentlig? En USB plugg passer jo bare en vei..Men uansett, prøv å ta ut batteriet på PC'en, vent litt, og sett det i igjen. Fortsatt like død? Null problem what so ever å sette usb-pluggen feil vei på en zepto 6214 på stort sett alt av andre pcer derimot er d sperre mot dette. Lenke til kommentar
aces-high Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Noen som har vært borti at Pc`er har tatt natten grunnen en usb-kabel som er satt inn feil vei i maskinens usb-kontakt? Min Zepto 6214 slo seg brått og plutselig av grunnet dette, hvorav den i ettertid ikke har vært mulig å slå på. Ingen tegn til kortslutning når det skjedde(ingen lukt, ingen ulyd). Jepp Det vil mao bety at jeg må få skiftet ut hovedkortet for å få fikset maskinen? Mest sannsynlig, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå