Petoah Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Hei! Noen som vet om noen plasser, hvor bøker om 18-19-tallets "sideshows" eller "freakshows", selges? Jeg tenker ikke på noen spesifikke shows, mer om hver og en "freak". Håper dere skjønner hva jeg mener. Petter. Lenke til kommentar
Jeunesse Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Hmm... Vel jeg ville nok lete litt etter emnet på nettet, Bokkilden gav et par treff når jeg søkte "freakshows" Så det kan være noe der. Amazon.com er svært annerkjent på verdensbasis, og har nok verdens størte utvalg, om du vil lese engelske titler skal det nok være noe her! Lenke til kommentar
Vepse Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Kult tema. Da jeg var innom en liten bokhandler i Barcelona snublet jeg nærmest over en bok om dette. Stor jævel av en bok med mange bilder og mye spennende. Skulle egentlig bare strekke på beina etter å ha vandret rundt i noen timer, men så lå denne "monster"boka oppslått på et bord like ved der jeg satt, så tok en titt. Husker dessverre ikke hva den het, men dersom du ser en bok som omhandler temaet, og som er ca like stor som en 32" flatskjerm-TV er det nok den. Så det finnes der ute. Lykke til! Hyggelig om du hadde sagt ifra om hvilke bøker du finner, da jeg kunne tenkt meg å se litt på dette selv Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2010 Kult med svar. Hadde glemt denne tråden. Det var synd du ikke husket navnet på boka, da jeg har gitt opp letingen etter slike bøker. Om du finner noe må du også si ifra! Lenke til kommentar
Stueloff Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Jeg kan anbefala Freaks, Geeks & Strange Girls. Jeg bestilte den fra bokklubben.no, men den finnes helt sikkert på andre norske nettbaserte bokhandlere også, som Bokkilden eller Haugen bok. Dessuten har play.com og amazon.com også stort utvalg innen bøker. Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 7. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2010 Takk for svar, Stueloff! Kjøper nok Freaks, Geeks & Strange Girls og Carny Folk! Tusen takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå