Abnorm Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Har plutselig fått problemer med å laste opp filer til serveren. Programmet jeg bruker heter: Ipswitch WS_FTP pro Alt går bra når jeg starter opplastingen, men etter noen minutter stopper alt opp og jeg får denne beskjeden: File xxx.mp3 already exists, select an option: Overwrite - Skip - Resume Filen finnes ikke fra før, det er helt sikkert. Trykker jeg Overwrite starter hele prossese på nytt, men får samme melding igjen etter noen minutter. Trykker jeg skip avbryter jeg opplastingen. Trykker jeg Resume forsetter den opplastingen, men meldingen kommer på nytt etter en liten stund. Forsetter jeg å trykke resume komme meldingen raskere for hver gang og til slutt kanselerer den opplastingen. Lenke til kommentar
Energy12 Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Har plutselig fått problemer med å laste opp filer til serveren.Programmet jeg bruker heter: Ipswitch WS_FTP pro Alt går bra når jeg starter opplastingen, men etter noen minutter stopper alt opp og jeg får denne beskjeden: File xxx.mp3 already exists, select an option: Overwrite - Skip - Resume Filen finnes ikke fra før, det er helt sikkert. Trykker jeg Overwrite starter hele prossese på nytt, men får samme melding igjen etter noen minutter. Trykker jeg skip avbryter jeg opplastingen. Trykker jeg Resume forsetter den opplastingen, men meldingen kommer på nytt etter en liten stund. Forsetter jeg å trykke resume komme meldingen raskere for hver gang og til slutt kanselerer den opplastingen. Jeg brute såkalte FTP klienter selv, men det har jeg helt sluttet med. Bruker nå Explorer til dette.. (klikk på min datamaskin, og lim inn ftp adressen i adressefeltet) Da frigjør du deg med å kunne laste opp fra enhver maskin som har internett tilkobling. Ved å gjøre dette kan du ta filen det er problemer med og trekke den over uten at dette får betydning for andre filer... Hvis problemet ditt fortsetter, må du ta kontakt med hosten din.. Det hender at enkelte mapper og filer ikke blir slettet slik de skal. Det kan også være at du overser hvor filen ligger, lurt å sjekke dette.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå