AndersT2 Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) Jeg sitter å tenker på å bli kvitt mitt litt vel store full tower kabinett, og har funnet ett fint kabinett fra Silverstone som kan stå på pulten i stedet. Den har alle muligheter jeg trenger. MEN Skjermkortet jeg sitter på i dag ATI 4870 X2 (Det dobble fra forrige generasjon) er litt for langt. Jeg kan maks ha ett kort på 20-24 cm, ellers vil ting butte med andre ting i kabinettet, dette hvis jeg ikke har DVD-brenner innvendig. Hvilket kort kan jeg bruke (Eventuelt kjøre i crossfire for ekstra kraft), uten at jeg mister altfor mye kraft. Selvfølgelig så blir det en del tregere, men ønsker ikke gå for bunn kortene til 200,- som ikke greier å fra skrivebordet i windows Noen forslag, mitt hovedkort vet jeg har mulighet for crossfire, men tror også det støtter SLI fra Nvidia. Det er egentlig samme hvilken produsent/skjermkort type det blir. Ekstra bonus ville vært lydløst kort, men det er ikke viktig. EDIT: Er ATIs 4670 beste alternativ? Endret 22. juni 2009 av AndersT2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå