Gå til innhold

Samsung I7500/Galaxy-tråden (Android)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Viss du leser prosessorspesifikasjonen på samsung sine sider så står det følgende:

ARM11 528 MHz + DSP 256 MHz

Kva betyr den DSP 256 MHz saken? Er det ein liten brikke som tar for seg spesifikke ting?

Det er en "media decoder chip" som akselerer dekoding av lyd (og kanskje video).

Lenke til kommentar

Hei igjen folkens,

Fikk telefonen idag, førsteintrykket så langt er veldig bra, telefonen er responsiv og morsom i bruk, eneste aberet var at jeg har Network Norway som mobil leverandør så jeg måtte bytte sim kort av alle ting.. fikk ett som er beregnet på datatrafikk før det fungerte.

skjermen er i glass og virker solid (svar til tidligere post).

Lenke til kommentar
Hei igjen folkens,

Fikk telefonen idag, førsteintrykket så langt er veldig bra, telefonen er responsiv og morsom i bruk, eneste aberet var at jeg har Network Norway som mobil leverandør så jeg måtte bytte sim kort av alle ting.. fikk ett som er beregnet på datatrafikk før det fungerte.

skjermen er i glass og virker solid (svar til tidligere post).

Kjøpt på ebay?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hvordan er de forskjellige tastatur-mulighetene til skriving? Kan man endre mellom f.eks. full-querty, mobiltastatur med T9 ordliste, osv? Evt er det mulig å finne app for dette på Market?

du har full qwerty stående og liggende. Og det som måtte mangle finner du på market..etter det eg vet !

Obs, lagde en Samsung Galaxy tråd til...fant ikke denne :p Sån blir det når man ikke bruker øynene..

Lenke til kommentar
Samsung har allerede kommet med en firmware-oppdatering for Galaxy.

Stemmer det, men den har blitt trukket tilbake, var visst noen problemer med den.. er estimert å komme ut igjen i løpet av 2 uker. Skal blant annet fikse batteritiden som mange sliter med :yes:

T9 knapper fant jeg på Android market, men ikke med norsk ordbok foreløpig, men regner med at det lar seg ordne eller kommer snart.

Endret av dwedel
Lenke til kommentar

Jeg er også litt usikker angående oppdateringer og samsung. Har en G1 nå og det fine der er xda forumet hvor det ligger masse forskjellige ROM's man kan leke med. Så blir nok ikke en Galaxy på meg før jeg ser om det blir slikt for denne også.

Lenke til kommentar
Jeg er også litt usikker angående oppdateringer og samsung. Har en G1 nå og det fine der er xda forumet hvor det ligger masse forskjellige ROM's man kan leke med. Så blir nok ikke en Galaxy på meg før jeg ser om det blir slikt for denne også.

Hvilke fordeler får du av å kjøre forskjellige roms? jeg så at man kan roote galaxyn nå, uten at jeg har sett hva man får ut av det...

Lenke til kommentar

Hvilke fordeler får du av å kjøre forskjellige roms? jeg så at man kan roote galaxyn nå, uten at jeg har sett hva man får ut av det...

I mitt tilfelle kjører jeg nå en rom som bygger på Hero sin, optimalisert for å fungere på en G1.

Disse forskjellige for G1 nå blir ofte oppdatert, optimalisert og patchet med diverse fixes i et kjør. Og du kan velge mellom de som er stabile og trygge, og de som kjører det nyeste og morsomte.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...