Ed Hunter Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Viss du leser prosessorspesifikasjonen på samsung sine sider så står det følgende: ARM11 528 MHz + DSP 256 MHz Kva betyr den DSP 256 MHz saken? Er det ein liten brikke som tar for seg spesifikke ting? Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Viss du leser prosessorspesifikasjonen på samsung sine sider så står det følgende:ARM11 528 MHz + DSP 256 MHz Kva betyr den DSP 256 MHz saken? Er det ein liten brikke som tar for seg spesifikke ting? Det er en "media decoder chip" som akselerer dekoding av lyd (og kanskje video). Lenke til kommentar
dwedel Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Hei igjen folkens, Fikk telefonen idag, førsteintrykket så langt er veldig bra, telefonen er responsiv og morsom i bruk, eneste aberet var at jeg har Network Norway som mobil leverandør så jeg måtte bytte sim kort av alle ting.. fikk ett som er beregnet på datatrafikk før det fungerte. skjermen er i glass og virker solid (svar til tidligere post). Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Hei igjen folkens, Fikk telefonen idag, førsteintrykket så langt er veldig bra, telefonen er responsiv og morsom i bruk, eneste aberet var at jeg har Network Norway som mobil leverandør så jeg måtte bytte sim kort av alle ting.. fikk ett som er beregnet på datatrafikk før det fungerte. skjermen er i glass og virker solid (svar til tidligere post). Kjøpt på ebay? Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Hvordan er de forskjellige tastatur-mulighetene til skriving? Kan man endre mellom f.eks. full-querty, mobiltastatur med T9 ordliste, osv? Evt er det mulig å finne app for dette på Market? Lenke til kommentar
Simonfur Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Hvordan er de forskjellige tastatur-mulighetene til skriving? Kan man endre mellom f.eks. full-querty, mobiltastatur med T9 ordliste, osv? Evt er det mulig å finne app for dette på Market? du har full qwerty stående og liggende. Og det som måtte mangle finner du på market..etter det eg vet ! Obs, lagde en Samsung Galaxy tråd til...fant ikke denne Sån blir det når man ikke bruker øynene.. Lenke til kommentar
Sprally Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 (endret) nvm Endret 9. august 2011 av Sprally Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Samsung har allerede kommet med en firmware-oppdatering for Galaxy. Lenke til kommentar
dwedel Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 (endret) Samsung har allerede kommet med en firmware-oppdatering for Galaxy. Stemmer det, men den har blitt trukket tilbake, var visst noen problemer med den.. er estimert å komme ut igjen i løpet av 2 uker. Skal blant annet fikse batteritiden som mange sliter med T9 knapper fant jeg på Android market, men ikke med norsk ordbok foreløpig, men regner med at det lar seg ordne eller kommer snart. Endret 10. august 2009 av dwedel Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Jeg er også litt usikker angående oppdateringer og samsung. Har en G1 nå og det fine der er xda forumet hvor det ligger masse forskjellige ROM's man kan leke med. Så blir nok ikke en Galaxy på meg før jeg ser om det blir slikt for denne også. Lenke til kommentar
dwedel Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Jeg er også litt usikker angående oppdateringer og samsung. Har en G1 nå og det fine der er xda forumet hvor det ligger masse forskjellige ROM's man kan leke med. Så blir nok ikke en Galaxy på meg før jeg ser om det blir slikt for denne også. Hvilke fordeler får du av å kjøre forskjellige roms? jeg så at man kan roote galaxyn nå, uten at jeg har sett hva man får ut av det... Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Jeg er også litt usikker angående oppdateringer og samsung. Har en G1 nå og det fine der er xda forumet hvor det ligger masse forskjellige ROM's man kan leke med. Så blir nok ikke en Galaxy på meg før jeg ser om det blir slikt for denne også. Hvilke fordeler får du av å kjøre forskjellige roms? jeg så at man kan roote galaxyn nå, uten at jeg har sett hva man får ut av det... I mitt tilfelle kjører jeg nå en rom som bygger på Hero sin, optimalisert for å fungere på en G1. Disse forskjellige for G1 nå blir ofte oppdatert, optimalisert og patchet med diverse fixes i et kjør. Og du kan velge mellom de som er stabile og trygge, og de som kjører det nyeste og morsomte. Lenke til kommentar
Simonfur Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 noen som har den, som kan ligge ut bilder tatt med kameraet? Har den dedikerte kamera taster? Noen har som har prøvd sense UI til htc hero på den. Og vet om den er så tregere at du merker den sliter med mindre ram? Lenke til kommentar
Evert Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Any news on when this unit will be available on the Norwegian market? Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Most webshops has this phone on unconfirmed delivery next week. Anything from September 5th to September 11th Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Synes prisen på nesten 5000 lapper var dyrt for denne modellen. Mulig prisen justerer seg etter hvert som flere får den inn. Lenke til kommentar
Stian_ Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Nå står det på deal.no, elprice.no og cdon.no at den kommer først i oktober/november... Why?? Kanskje jeg også skal skaffe den fra ebay.de Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Spesielt når du får Hero frå 4000 kr og oppover.. Satser på det er "startpris" som Xpi nevner.. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Var egentlig bestemt på å kjøpe HTC Hero, men ser at Galaxy har ein del kule features som Hero mangler. Kan jeg spørre hvilke "featurs" du får på galaxy som ikke hero har? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Bedre skjerm, amoled med flere farger Større interminne Bedre batteri (?) Dedikert kameraknapp, fotolys Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå