Joakim Skurk Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) Jeg sitter å snurrer sammen noen skiver med ultimate partylåter som skal tas med på Roskilde om noen dager. Noen som kan gi meg navn på sanger som MÅ være med? Jeg tenker musikk i Rock/Hardrock-sjangeren, samt ultimate sing-a-long-klassikere. Ikke kom med noe Trance-shiat. På forhånd takk! Dette er eksempler på låter jeg har slengt på allerede: AC/DC - Highway To Hell Rage Against The Machine - Killing in the Name of Faith No More - Epic Kool & The Gang - Celebration Osv. Vi snakker klisjè-CD nr. 1! Endret 22. juni 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
Illuminant Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Soundgarden - Spoonman Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 22. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2009 Takk, men kom gjerne med mer. Lenke til kommentar
Illuminant Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Alice in Chains - Them Bones Alice in Chains - We die Young Guns N Roses - Duble Talkin Jive Nirvana - Smells Like Teen Spirit Faith No More - Get Out Jane's Addiction - Stop! Pearl Jam - Even Flow Queens Of The Stone Age - No One Knows Soundgarden - Searching With My Good Eye Closed (epic intro ) Noen av mine favoritter. :> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå