Gå til innhold

Lære å spele piano?

Cho-san

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lære piano... det tar lang tid! Hvis du virkelig vil lære så gjør ikke det noe, fordi da er det bare moro hele veien. Hvis du ønsker å bli god bør du finne deg en god pianolærer. Spesiellt med tanke med å få inn en teknikk fra dag 1!

Lenke til kommentar

Eg ville kjøpt ei god piano/keyboardbok berekna på nybegynnarar. Har sjølv brukt The Complete Keyboard Player, men det blir då retta mot Keyboard, og ikkje piano, sjølv om du heilt sikkert kan bruke bøkene til det også.

Dei bøkene skal vere tilpassa eigenlæring (sjølv har eg har gått i musikkskulen med lærar). Dei starter lett, lærer deg akkordar og du får spele songar du kjenner.

Men det spørs sjølvsagt litt kva slags speling du er interessert i å lære.

Lenke til kommentar
Lære piano... det tar lang tid! Hvis du virkelig vil lære så gjør ikke det noe, fordi da er det bare moro hele veien. Hvis du ønsker å bli god bør du finne deg en god pianolærer. Spesiellt med tanke med å få inn en teknikk fra dag 1!

Second that! Har sjølv spelt klassisk piano i 10 år, og er veldig glad for det. Kan fort få dårlege vanar og slikt på eiga hand. Kor gamal er du forresten Cho-san?

Lenke til kommentar
Eg ville kjøpt ei god piano/keyboardbok berekna på nybegynnarar. Har sjølv brukt The Complete Keyboard Player, men det blir då retta mot Keyboard, og ikkje piano, sjølv om du heilt sikkert kan bruke bøkene til det også.

jeg husker jeg brukte gode gamle bastiens bok fra 82 :D

Lenke til kommentar

Er 19 år og nett ferdig med vidergåande.

So no blir det eit jobb år, før universitetet i bergen får ein ny student :)

Og då har eg eigentleg ganske god tid til sånt på kveldane.

Er fullt klar over at piano er eit kompleks instrument.

Skulle gjerne sett at foreldra mine sendte meg på piano skule når eg var liten.

Men det skjedde diverre ikkje.

Lenke til kommentar

Er veldig glad for at mine foreldre sendte meg inn i kulturskulen tidleg, har fått utvikla svært god teknikk og forståelse for klassisk musikk og annan musikk oppover åra. Men som sagt, eg vil anbefala å læra besifring, notar er også veldig greit å kunne, men ein kan ha det mykje kjekkare med besifring. Leit litt på nettet så finn du nok gode læremåtar. Sjølv lærte eg besifring ved å bruke Alle Tiders Sangbok, den hadde ei skildring av alle akkordar bak i boka.

Lenke til kommentar

Hvis du ikke har piano så ikke kjøp keyboard, to ganske forskjellige instrumenter.

Jeg er forøvrig selvlært, men jeg spiller ikke klassisk piano, jeg spiller keyboard i et band så litt annerledes, men jeg ville foreslå som andre sier å få inn gode teknikker, det er dritt å måtte forandre på det når du har blitt vant til noe annet. Skaff en ordentlig piano lærer.

Lenke til kommentar
Jeg har elpiano, det er flott for de rundt deg!

Er utrolig kjedelig å høre på noen som øver på noe de ikke kan enda, så headset er tingen!

Jaja, elpiano funker, men de har ofte vektede tangenter som et ekte piano har. Det har ikke keyboard, så du blir ikke sterkere i fingrene, for eksempel. Også lærer du heller ikke å bruke klang på samme måte.

Så jeg vilel helst foreslå et akustisk piano, men hvis som Kaktuz sier at folk rundt deg kanskje ikke er så glad i det så gå for elpiano, bare ikke keyboard, vedm indre det er keyboard du skal spille.

Lenke til kommentar

Det er vel kanskje litt drygt å kjøpe eit akustisk piano når ein er nybegynnar. El.piano fungerar toppers, ein del el.piano er i tillegg vekta tyngre i nedre register enn høgare i registeret, så det vert meir realistisk. Yamaha CP 300 er å anbefala, men er svært dyrt (25000). Har sjølv eit Yamaha P140, fungerar veldig fint.

Men det var vel ikkje dette trådstartar var ute etter. Som nevnt tidlegare, googl litt, sjekk også på youtube. Du finn masse. "Piano for beginners" på youtube fekk ein del treff, klikka ikkje innpå nokon av dei, men er sikkert verdt eit forsøk.

Lenke til kommentar

Var innpå 4sound we play louder (trur eg det hette) i bergen i dag.

Og falt eigentleg ganske pladask for noko eg trur var eit el piano (kosta 7-8000 og var bestselger vistnok).

Fantastisk lyd i det!

Synd eg ikkje hugsa navnet på det :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...