Isbilen Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Skjermkortet mitt må sendes til Netshop, men jeg trenger en stor antistatisk pose å pakke det i. Hvilke ikke-nett-butikker selger sånt? Lenke til kommentar
daruu Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Det går vel ann å spørre på en elektrokjede nær deg som har litt datastuff om de kunne solgt/gitt deg en, da jeg vil tro de somregel har endel slike Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 22. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2009 Kan jo spørre, men jeg tviler på at de vanlige forbrukerelektrosjappene har så mye. Har selv jobbet support hos Lefdal, og når vi monterte ting for kunder gikk det for det aller meste i mindre ting og mindre poser. Alle mer spesielt komponent-orienterte butikker i Bergen ligger utenfor sentrum, og sykkelen er på reparasjon .. Lenke til kommentar
jajamensen Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Jeg fikk gratis av Komplett når jeg sendte inn skjermkortet for ca 1 mnd siden! Send en mail til Netshop eller Komplett, så har du det innen 1-3 dager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå