Kenneth89 Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) Hei jeg formarte en pc i dag. Når jeg var ferdig så så jeg det var 50 gib i gjen. Jeg hadde delt opp pc en i c system på 60 gib og en d stasjon. Men de 100 gib finner jeg ikke. Jeg mener det er ett sted jeg kan fikse det på pc en. Men husker ikke hvor jeg gjore det. Er det noen som kan hjelpe meg å finne den stasjonen? Det er kjedelig å ha 60 gib. Jeg formarte til Vista i dag. For di som lurer på det! Mvh Kenneth Endret 22. juni 2009 av Kenneth89 Lenke til kommentar
rhofset Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Du kan vel fikse det under diskbehandling, hvis det er windows det er snakk om her? Lenke til kommentar
Kenneth89 Skrevet 22. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2009 Er på datamaskinbehandling å ser der men finner ikke noe der heller ser det ut som.Men jeg mener jeg har gjort det før men huskre ikke hvor.Men hvor er disk greine da? Lenke til kommentar
rhofset Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) Trykk på windows iconet på oppgavelinjen og trykk på kjør. skriv deretter compmgmt.msc og velg diskbehandling. Der vil du sikkert hele disken din. Hvilket opperativsystem er det du har? Her kan du lese litt mer om akkurat dette: http://support.microsoft.com/kb/309000/no EDIT: La til en link. Endret 22. juni 2009 av rhofset Lenke til kommentar
Kenneth89 Skrevet 23. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2009 Tusen takk;) da skal jeg prøve det;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå