Gå til innhold

piller lager realisme

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Herregud! De skriver at de hogg laus på den stakkars mannen på grunn av et dataspill, og så nevner nederst at de var rusa på rohypnol og alkohol da han gjorde det. Latterlig!

Det la jeg også merke til. Var det en av Lailas disipler som skrev denne artikkelen? :roll:

Lenke til kommentar

lurer meg på om dem klarer å vri det slik at det var Dataspill som fikk dem hekta på rohypnol oxo, i tillegg til at det opplagt var dataspill som fikk dem til å angripe den stakkaren med øks :lol:

traagish

men så er det en nettavis oxo da, som sef. må vri det om til å ha noe med data å gjøre da...tror ikke det hadde vært like intressant for Nettavisen hvis det bare var en tilfeldig rusa galning med øks som hadde gjort det...

Lenke til kommentar
lurer meg på om dem klarer å vri det slik at det var Dataspill som fikk dem hekta på rohypnol oxo, i tillegg til at det opplagt var dataspill som fikk dem til å angripe den stakkaren med øks  :lol:  

traagish

men så er det en nettavis oxo da, som sef. må vri det om til å ha noe med data å gjøre da...tror ikke det hadde vært like intressant for Nettavisen hvis det bare var en tilfeldig rusa galning med øks som hadde gjort det...

De fleste aviser hadde vel vridd det om mer eller mindre. Noe så latterlig, klart det har noe med data å gjøre, men det var ikke dataspilling som som gjorde at han drepte den ene fyren. Herregud, jeg har da spillt mange dataspill, jeg går da ikke rundt å hogger løs på folk for det.

Blir så irritert over at aviser/offentlige folk skal skylde på dataspilling hvis de har spillt data. ARRRGH. :grumpy:

Lenke til kommentar

Enig i det dere sier om at dataspill får skylden for mange voldelige hendelser. latterlig. Blir så hissig på folk som erna solberg som tror at hvis man fjerner spill som gta 3 fra butikkene så forsvinner volden.

Og hver gang en dreper eller overfaller eller dreper noen og har hatt den minste kontakt med dataspill eller liknende blir det plutselig hovedgrunnen!

Nei da har de ikke mye peiling..... :grumpy: :x

Lenke til kommentar
Enig i det dere sier om at dataspill får skylden for mange voldelige hendelser. latterlig. Blir så hissig på folk som erna solberg som tror at hvis man fjerner spill som gta 3 fra butikkene så forsvinner volden.

Og hver gang en dreper eller overfaller eller dreper noen og har hatt den minste kontakt med dataspill eller liknende blir det plutselig hovedgrunnen!

Nei da har de ikke mye peiling..... :grumpy: :x

Hvis du andriper eller dreper et menneske uten grunn er du SYK. Sånn er det bare, enten om du har spilt dataspill eller ikke.. !!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...