microon Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) Min Blaupunkt Hamburg MP57 spiller vil ikke lenger slår seg av/på når nøkkelen trekkes ut/inn av tenningslåsen. Den vil kun skrus på/av manuelt, og den tapper batteriet for strøm selv avskrudd. Er forøving veldig plaget av dynamostøy,men dette var ikke problem med Tokyo RDM 169. Hva kan gjøres? Min gamle Tokyo RDM 169 vil heller ikke skrus på/av med nøkkelen i/ute. Tror jeg hadde et uhell når jeg skulle prøve å jorde ny spiller, men ingen sikringer gikk. har forøvrig en VW bora, og batteriet er gammel som bilen (2001). Endret 22. juni 2009 av microon Lenke til kommentar
Caze Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Audi/Volkswagen-biler har gjerne byttet om på rød/gul ledning i ISO-kontakten mellom bil og anlegg. Jeg satt nettopp med samme problem da jeg skulle koble et nytt Pioneer-anlegg til min Audi A6. Så krysset jeg rød og gul kabel - viola. Lenke til kommentar
svennand Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Audi/Volkswagen-biler har gjerne byttet om på rød/gul ledning i ISO-kontakten mellom bil og anlegg. Jeg satt nettopp med samme problem da jeg skulle koble et nytt Pioneer-anlegg til min Audi A6. Så krysset jeg rød og gul kabel - viola. mener du da som i byttet om, eller koblet sammen alle sammen? prøvde førstnevnte, da fikk jeg ikke noe liv i spilleren... Lenke til kommentar
Caze Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Mente å krysse dem ja. Ikke koble sammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå