vifteovn Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Korleis kan ein endra ip slik at det ser ut som ein har eit anna opphavsland enn det ein eigentlig har? Dette er sikkert tatt opp før, men fant ingenting ved søkfunksjonen. Eg er i Tyskland nå og skulle gjerne ha sett nrk.no sine sendingar, men dei er sperra for andre enn norske brukarar ser det ut til. Fints det program som gjer dette lett? Lenke til kommentar
Jarik Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Jeg bruker Hotspot Shield for å se videoer fra USA. Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 22. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2009 Skjule den bare ipen din? Har instalert programmet nå, men nrk.no synes forsatt at eg befinne meg utanfor Noreg. Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Du må koble deg gjennom en proxy server. Det finnes gratis Proxy servere men det kan være utrygt da du ikke vet hvem som drifter og du får dårlig båndbredde. Anbefaler å google etter en pålitelig proxy server hvor du betaler en månedsavgift for å få fart på surfingen. Da vil din IP være helt skjult for de som "fanger opp" hvilke websider du er inne på. De vil kunne se IP adressen som du blir tildelt fra Proxytjenesten men ikke den du egentlig sitter på som du er tildelt av din nettleverandør. Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Denne proxyen må så klart holde til i Norge om man vil ha norsk IP. Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Få en av dine kamerater i Norge til å fyre opp en DNS server. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå