iverha2 Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Prøver å spille Empire Earth 2 på dataen her, men har et lite problem. (Vista, forresten) Musepekeren er litt treg, den ser ut til å lagge litt når jeg spiller. Tips? *Prøvde å sette kompabiliteten til Windows XP (Service Pack 2), og skjermoppløsning til 640x480, og det ble litt bedre, spesielt i menyen. Fortsatt lagging med musepekeren når jeg spiller.* Lenke til kommentar
affe90 Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Hei! Hva slags mus er det snakk om? Lagger den i andre spill? Har du installert drivere som eventuelt fulgte med musen? Lenke til kommentar
iverha2 Skrevet 22. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2009 Det er en Logitech (liten) trådløs. Det er det som er tingen, etter det jeg har erfart lagger den kun i Empire Earth. Har prøvd å ta ned innstillingene slik at det ikke er så god grafikk, men fremdeles går musepekeren sent og nærmest lagger. Lenke til kommentar
stavros Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Kanskje det hjelper med en patch til empire earth, evt nye skjermkort drivere. Lenke til kommentar
iverha2 Skrevet 23. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2009 Kan prøve med ny patch. Skjermkort osv har ingenting å bety, da dette er et gammelt spill og jeg har en god bærbar pc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå