Datasmurf Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Hei! For noen år siden fant jeg disse boksene med småkaker all over. Både på Lidl og Rema og Europris og hvor som helst, de to siste årene har jeg ikke sett en eneste en, til min store irritasjon. Jeg vet de er populære i statene og at pakistanere tydeligvis liker de ifg. noen av treffene jeg fikk opp da jeg googlet etter de, men å finne de i Norge har jeg ikke akkurat lyktes med (bortsett fra et online supermarked som frakter rundt i Oslo, men rundt hundre spenn for en boks med småkaker er litt ublu pris syns jeg). Så, har noen sett disse eskene med herlige munn-goder i Rogaland eller Trøndelag, eller nettbutikker som selger de til Norge for under hundre kroner? Lenke til kommentar
toazty Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 (endret) lurer på om binders har dem... ganske sikker på at dem hadde dem før.. vet også at rema1000 solgte dem en stund.. Endret 23. juni 2009 av toazty Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2009 Hmm, får sjekke Binders i løpet av uka. Har ikke funnet de på Rema på noen år dessverre =/ Lenke til kommentar
jarah Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Gå til din nærmeste Eurospar, Spar, Kiwi eller REMA1000 (de største). Om de er seriøse butikker hører de på kundene, så spørr pent butikksjefen om de kan ta inn dette. De gjør det som regel på forespørsel, selger det kjipdårlig tar de det ikke inn igjen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2009 Takk for tipset Får stikke ned på Kiwi og spørre. Rema er ikke av de største. Spar har jeg bare sett på Steinkjer her i Trøndelag og den butikken har generelt få ting og er sterkt overprisa Jeg vet, jeg handler der flere ganger i uka. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 de har hos ASKO , så hvis du tar kontakt med dem så kan det vær du kan stikke til dem, de har iallefall lager i stavanger området. eller hvis du kjenner noen i restaurantbransjen som bestiller fra asko. de har noen på 450g og noen på 900g , prisen er 60kr kg. hvis du griner etter dette og bare MÅ ha dem så kunne jeg alltids skaffa dem til deg.. men da blir det 1 eske 360kr pr eske ( 6 x 900g ) så blir det porto i tillegg.. send meg en pm hvis du er desperat så desperat etter dem Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2009 Hmm, interessant, interessant. Må sove på det, men det er absolutt en mulighet for at jeg casher ut. De småkakene er litt for gode Lenke til kommentar
jarah Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 UPDATE! Mamma var på Europris idag å kjøpte noe kleshengere osv, og en boks av de der kjeksene. Kan konkludere at de har de på Europris Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2009 Da får jeg sjekke Europris i morra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå