Gå til innhold

Royal Dansk butter cookies i Norge?

Anbefalte innlegg

Hei!

For noen år siden fant jeg disse boksene med småkaker all over. Både på Lidl og Rema og Europris og hvor som helst, de to siste årene har jeg ikke sett en eneste en, til min store irritasjon.

Jeg vet de er populære i statene og at pakistanere tydeligvis liker de ifg. noen av treffene jeg fikk opp da jeg googlet etter de, men å finne de i Norge har jeg ikke akkurat lyktes med (bortsett fra et online supermarked som frakter rundt i Oslo, men rundt hundre spenn for en boks med småkaker er litt ublu pris syns jeg).

Så, har noen sett disse eskene med herlige munn-goder i Rogaland eller Trøndelag, eller nettbutikker som selger de til Norge for under hundre kroner?

royal_dansk.JPg

2114451412_ef77b1c898.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gå til din nærmeste Eurospar, Spar, Kiwi eller REMA1000 (de største). Om de er seriøse butikker hører de på kundene, så spørr pent butikksjefen om de kan ta inn dette.

De gjør det som regel på forespørsel, selger det kjipdårlig tar de det ikke inn igjen.

Lenke til kommentar

de har hos ASKO , så hvis du tar kontakt med dem så kan det vær du kan stikke til dem, de har iallefall lager i stavanger området.

eller hvis du kjenner noen i restaurantbransjen som bestiller fra asko.

de har noen på 450g og noen på 900g , prisen er 60kr kg.

hvis du griner etter dette og bare MÅ ha dem så kunne jeg alltids skaffa dem til deg.. men da blir det 1 eske

360kr pr eske ( 6 x 900g ) så blir det porto i tillegg..

send meg en pm hvis du er desperat så desperat etter dem :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...