krt16 Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Jeg har problemer med at jeg ikke får spilt på en profil som jeg har tatt kopi av fra en tidligere installasjon. Jeg legger den i Players>Profiles mappa som ligger i directoriet som jeg har installert det i og endrer active.txt sånn at den profilen jeg legger inn er aktiv Men når jeg starter spillet får jeg beskjed om at det skjedde noe galt da spillet skulle lese "Stat data" og at profilen min har blitt resetta. Jeg bruker samma versjon av spillet (V1.7) og samma serial som før. Vil gjerne få det til igjen da jeg var kommet ganske langt på denne profilen. Kjører Vista Home Premium 32 bits og grunnen til at jeg har reinstallert spillet var at jeg har formatert PC-en min da den begynte å bli full og jeg ikke gadd å rydde. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Hmm, sist jeg tok kopi av min COD-profil tok jeg kopi av både player-mappen og active.txt. Deretter laget jeg en ny profil slik at jeg fikk opprettet nødvendige mapper, før jeg deretter limte inn kopien over den midlertidige profilen. Prøv om den framgangsmetoden hjelper, altså å lage seg en ny profil du erstatter med kopien. Lenke til kommentar
krt16 Skrevet 23. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2009 Takker for svar:) Prøvde dette nå nettopp, men det fungerte ikke:( Får fortsatt samme melding om den ikke klarte å lese "Statdata" og at de har blitt resatt Lenke til kommentar
wolf5 Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Bare vær brennsikker på at du har installert spillet helt på nytt med samme serial. Dvs ikke startet det gamle installerte spillet og lagt inn serial. Det funker ikke. Det må en helt ny installasjon til (om du har ny win installasjon). Lenke til kommentar
krt16 Skrevet 23. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2009 Er helt brennsikker siden jeg har innstallert i fra plate begge gangene og brukt samme serial begge gangene, altså den som står i coveret Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Kan du ta et skjermbilde av feilmeldingen som oppstår i spillet? Prøvde å søke litt på Google for deg, men fikk såpass mange forslag at jeg ble usikker hvorvidt du sliter med samme feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå