Mallarmist Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) Hei Maskinen min har begynt og få masse bs når jeg spiller css, så jeg har bestemt meg for og få tak i nye drivere til alt jeg har, og det har gått fint så langt. Helt til jeg kom til wlan kortet(D-link dwa 547) Btw, så står det i den boksen som kommer opp når jeg starter på nytt etter bs at det er drivere som gjør at jeg får bs. Så jeg fant noen drivere på D-link sin side, men da får jeg en .rar med tre filer i, .sys, .cat og .inf hva skal jeg gjøre med de? Endret 22. juni 2009 av Mallarmist Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) Det høres merkelig ut, men ikke bruk driverne som følger med kortet. Heller ikke de på Dlink sin hjemmeside. Last ned drivere herfra: http://www.station-drivers.com/page/atheros.htm Last ned Atheros AR5008 Serie. Da vil nok dine sorger slukne Husk å fjerne de gamle driverne skikkelig før du innstallerer nye. Endret 22. juni 2009 av lucky666 Lenke til kommentar
Mallarmist Skrevet 22. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) k, skal prøve det edit: det ser ut til og virke Endret 22. juni 2009 av Mallarmist Lenke til kommentar
Digitize Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Last ned drivere herfra: http://www.station-drivers.com/page/atheros.htm Last ned Atheros AR5008 Serie. Da vil nok dine sorger slukne Husk å fjerne de gamle driverne skikkelig før du innstallerer nye. Hei, Jeg har nettopp bestilt meg et D-Link DWA-547 kort FØR jeg leste på nett at det kan være litt krøll å installere drivere. Regner med at jeg får kortet om et par dager, hvordan går jeg frem for en smertefri installasjon på Windows XP SP3 ? Burde jeg droppe å kjøre noe programvare fra D-link og istedet la XP håndtere den trådløse forbindelsen ? Og er det driver "Atheros AR5xxx Serie, Version 7.7.0.267" jeg skal/bør installere ? (installerer jeg da driverne før jeg stapper kortet i pc'en ?) Kortet skal brukes mot D-Link Rangebooster N 650 Access Point som også er bestilt. På forhånd takk for svar! Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Jeg har bare erfaring med dette kortet på vista 64 bit. Jeg monterte kortet før jeg innstallerte driver. Men i xp er det vel like greit å innstallere driver først, slik at xp finner kortet etter reboot. Ser ut som du bør bruke den ferskeste version 7.7.0.267 ja. Jeg lar ofte xp styre det trådløse oppsettet. dwa 547 har fått mye ris på nettet ser jeg, men hos meg fungerer det topp sammen med Dlink DIR 655 routeren, bare riktig driver er på plass. Det er svakt av Dlink å legge ved "feil" driver i innstallasjons cden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå